Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Moto Italia Houten (NL) 1-2 November

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto Moto Italia Houten (NL) 1-2 November

Dit evenement gaat ieder jaar door niet ver van Utrecht. Er is veelal op de parking meer te doen dan binnen vind ik persoonlijk maar laat zeker geen reden zijn om weg te blijven. Voor alle Italo-liefhebbers!

Meer info: http://www.auto-moto-italia.nl

Ik ga waarschijnlijk de zondag, nog mensen???

Waarschijnlijk op zaterdag , want dan is het binnen toch iets minder druk .

Onze foto's van vorig jaar .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik ga waarschijnlijk ook wel. Weet nog niet zaterdag of zondag.
      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Iemand geweest? Ik ben er weer niet geraakt
        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Ik ben geweest. Ik wou mijn kans om ooit een Enzo te zien statistisch verhogen, maar ik ben op mijn honger blijven zitten. Bugatti EB110 en Alfa 8C waren het exclusiefst eigenlijk. Maar het is altijd een mooi zicht als je tientallen ferrari's naast elkaar ziet staan :-)
          Wel jammer dat we naar binnen zijn gegaan, want daar was niets te zien. Op de parking heeft een wel heel jonge hollander mij een plezier gedaan door zijn 612 scaglietti ff zwaar in de toeren te jagen. Kippenvel moment. Al bij al, blij dat ik ben geweest.

Comment

Er was toch ook een LP 560-4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
              Iemand geweest? Ik ben er weer niet geraakt
              Idem hier .

Maar al bij al niet zo erg . Want als je dit evenement jaarlijks bezoekt , lijkt het inderdaad een beetje te veel van hetzelfde soms .

Ik kijk al uit naar volgend jaar .
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                Ik ben geweest. Ik wou mijn kans om ooit een Enzo te zien statistisch verhogen, maar ik ben op mijn honger blijven zitten. Bugatti EB110 en Alfa 8C waren het exclusiefst eigenlijk. Maar het is altijd een mooi zicht als je tientallen ferrari's naast elkaar ziet staan :-)
                Wel jammer dat we naar binnen zijn gegaan, want daar was niets te zien. Op de parking heeft een wel heel jonge hollander mij een plezier gedaan door zijn 612 scaglietti ff zwaar in de toeren te jagen. Kippenvel moment. Al bij al, blij dat ik ben geweest.
                Als Enzo's je ding zijn (en van wie niet ?) dan moet je naar de Ferrari racing days (Nurburgring)

Zelfs zijn sterkere broertjes zijn er (en hiermee vergeleken is een gewone Enzo een braaf beestje)

Ferrari racing days 2008 Nurburgring

Comment

Dat staat ooit nog eens gepland. Net als eens 'over en weer'-rijden naar Monaco dan heb ik direct mijn volledig lijstje van wagens die ik nog wil zien afgewerkt :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                    Dat staat ooit nog eens gepland. Net als eens 'over en weer'-rijden naar Monaco dan heb ik direct mijn volledig lijstje van wagens die ik nog wil zien afgewerkt :-)
                    Een vriend van mij heeft dit deze zomer gedaan en het was het zeer de moeite !!!

Monaco 2008

Comment

Working...
                    X