Fak Rotterdam is op nog half uurtje van mij,als ik hiervan wist kwam ik wel kijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars & Coffee Rotterdam - 28/09/2008
Collapse
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVolkswagen
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenen als er nu geen filmpjes zijn weet ik het niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenGa je volgende maand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen idee, dat zal ik je de zaterdag ervoor weten te zeggen9 van de 10 vergeet ik zelf ook te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTenslotte nog een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=wmiTSKBm_vo (op hoge kwaliteit zetten)----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZiet er interessant uit. Voor Maastricht en Eindhoven ben ik zeker van de partij. Proberen te komen samen met men kameraad en zen Z06 uiteraard. Ik kan op de website wel geen datums vinden voor de volgende events? Vanaf wanneer worden die publiekelijk gemaakt?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen paar pics van mijn hand...helaas door verkeerde instelling wat onscherp.
Comment
Comment