Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand hier op het forum die zich geroepen zou voelen om dit proberen op poten te zetten voor België? Heb er al eens even gedacht om zoiets te proberen, maar in het supercar wereldje reiken mijn contacten nu ook niet meteen zo ver....
volgend jaar 30 mei is er terug dreamcars in oostrozebeke.
Enkel is de naam veranderd naar " dream on wheels"
vorig jaar waren en pak supercars te bewonderen;
dit is dé ideaale gelegenheid om dit te combineren met een zo iets dergelijks.
Great LP640 doing some great accelerating and also doing the powerlaunch! Aweseom! Please rate and comment :) Also check my channel and subscribe, thank you!
Ik snap niet waarom dit filmpje traag laadt en dat van lexusgs300 niet.
volgend jaar 30 mei is er terug dreamcars in oostrozebeke.
Enkel is de naam veranderd naar " dream on wheels"
vorig jaar waren en pak supercars te bewonderen;
dit is dé ideaale gelegenheid om dit te combineren met een zo iets dergelijks.
Sorry maar naar mijn mening klinkt "Oostrozebeke" niet zo echt internationaal als bv Gent of Antwerpen Als we dit concept kunnen introduceren in België dan meer op de manier als ze in Nederland gedaan hebben. Dus elke maand een meet in een grote stad (bv, elke hoofstad van de vlaamse provincies...)
Schitterend idee Corvetteboy, en dit forum is eigenlijk ideaal om zoiets te organiseren...
Als je ziet welke auto's hier op het forum zijn ( Lambo's, 1 (?) Ferrari, Lotussen, SRT's...) moet u idee gewoonweg lukken. Nu nog iemand vinden die het daadwerkelijk wilt gaan organiseren
Schitterend idee Corvetteboy, en dit forum is eigenlijk ideaal om zoiets te organiseren...
Als je ziet welke auto's hier op het forum zijn ( Lambo's, 1 (?) Ferrari, Lotussen, SRT's...) moet u idee gewoonweg lukken. Nu nog iemand vinden die het daadwerkelijk wilt gaan organiseren
Dan moet gij maar nekeer de fotos van die vorige events "in dat boerengat" opzoeken.
Ik ben er dit jaar geweest en het viel eigenlijk een beetje tegen eerlijk gezegd. Er waren wel enkele Lambo's (Murci, Gallardo en Diablo), een Audi R8, een Ferrari 430 en voor de rest nog wat, maar die stonden allemaal weggestopt onder bomen en achter ijzeren hekken en hebben niet 1 meter bewogen.
Zo'n Cars & Coffee in de haven van Antwerpen zou zooo vet zijn!!
Sorry maar naar mijn mening klinkt "Oostrozebeke" niet zo echt internationaal als bv Gent of Antwerpen Als we dit concept kunnen introduceren in België dan meer op de manier als ze in Nederland gedaan hebben. Dus elke maand een meet in een grote stad (bv, elke hoofstad van de vlaamse provincies...)
In Frankrijk doen ze dit al heel lang zelf 2 maal per maand ! en inderdaad in grote steden zoals Rijsel (met agglomoraties 1miljoen inwoners) al is het daar niet zo zeer te doen om Supercars maar meer om oldtimers.
En vergeet vooral de vele Porsche's/M's/RS'en niet.
Comment