Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars & Coffee Rotterdam - 28/09/2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    Wat oh zo vet zou zijn is dat heel de meir zou worden afgesloten, het middenstuk alleen dan he en dat daar de auto's rijden.

Vergeet het, dan komt er vanalle volk op af dat eigenlijk niet in auto's geïnteresseerd is...

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    En vergeet vooral de vele Porsche's/M's/RS'en niet.

Zou wel leuk zijn idd.
    Doet Daggie dat niet al zo'n meeting met exclusieve forumkarren waarvan de eigenaars per pm verwittigd worden en waarvan er achteraf wel een nabesprekingstopic komt en alle andere forummers met verstomming slaat?

Comment

Ik wil wel eens wat gaan proberen op een locatie als Brustem ofzo, mits wat support via het forum hier ofzo, tis maar een gedacht hè

Comment

Fak ja.

Comment

Ik wil wel eens wat gaan proberen op een locatie als Brustem ofzo, mits wat support via het forum hier ofzo, tis maar een gedacht hè
          Brustem Airport is idd zeer geschikt voor zulke evenementen
          In ieder geval, mijn hulp hebt ge al

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Vergeet het, dan komt er vanalle volk op af dat eigenlijk niet in auto's geïnteresseerd is...

Doet Daggie dat niet al zo'n meeting met exclusieve forumkarren waarvan de eigenaars per pm verwittigd worden en waarvan er achteraf wel een nabesprekingstopic komt en alle andere forummers met verstomming slaat?
            Dude als ge daar al niet tegen kunt man, die dat het initiatief neemt kan en mag toch zelf kiezen wie hij gaat uitnodigen zonder verantwoording te moeten geven aan anderen toch zeker!!!
            Zou zeggen huur zelf een stuk weg af en nodig de mensen uit die ge wilt. Wie kan er dan iets op tegen hebben?
            Just my 2 cents

Comment

Working...
            X