Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee II - Den Haag - 26-10 '08

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cars and Coffee II - Den Haag - 26-10 '08

Zondag 26 oktober van 10:00 tot 14:00 organiseren we de 2e editie van Cars and Coffee The Nederlands. Dit maal doen we Den Haag aan. De exacte locatie is het nieuwe ADO Den Haag stadion.

Cars and Coffee betreft een bijeenkomst voor auto- en motor liefhebbers, waar deze petrolheads elkaar kunnen treffen om gezellig over auto's en motoren te keuvelen onder het genot van een bak koffie(of iets anders) en een hapje eten. Voor iedereen zal er wat te zien zijn van klassiekers, exotics, hotrods, bikes tot motorsport.

Voor meer informatie over het evenement en foto's van de vorige editie kijk op - CarsandCoffee.nl - of schrijf je in op ons Forum.

Ook vanuit België hadden we de vorige keer een hele leuke en enthousiaste groep, dus ik reken stiekem weer op een gezellige, grote Belgische delegatie. Komt allen!!!

Bereikbaarheid
    Het ADO Den Haag Stadion is per auto vanuit twee richtingen bereikbaar:
    • Via de Noordelijke aanrijroute (route N) via de A4 (afrit 8 Leidschendam), N14 of Zoetermeerse Rijweg en de Donau.
    • Via de Zuidelijke aanrijroute (route Z) via de A12 (afrit 5 Nootdorp) en de Donau.
    Route N en Z zijn op de snelweg (A4 en A12) aangeduid met witte borden met een voetbal-icoon gevolgd door respectievelijk de letter ‘N’ of ‘Z’.

Ik ben er er uiteraard weer bij!

Comment

ik ben dan op verlof....en mijn kat kan niet rijden ..dus zelfs die kan ik niet sturen

Comment

Jammer Johan! De editie erop (zal voorjaar zijn) zien we je graag terug .

Comment

Ik probeer een 5 tal Z06'en te ronselen bij de club hier. Of is oudere generatie corvette ook welkom?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            ik ben dan op verlof....en mijn kat kan niet rijden ..dus zelfs die kan ik niet sturen
            Volunteer!

ik zal van de partij zijn indien geen regen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Ik probeer een 5 tal Z06'en te ronselen bij de club hier. Of is oudere generatie corvette ook welkom?
              Natuurlijk zijn die ook welkom. Zeer zeker.

In principe is iedere auto welkom die net wat anders is dan een gemiddelde auto. Dat kan uiteenlopen van een Renault 5 Turbo tot een Bugatti Veyron.

We zien u en de groep Corvette's graag komen.
              Stuur me anders een PB als u meer wilt weten of nog wat wilt vragen.

Comment

Update:

Naar aanleiding van de eerste editie Cars and Coffee hebben wij een aantal zaken aangaande veiligheid fors veranderd:

* meer vrijwilligers om veiligheid van iedereen te kunnen garanderen
                * strenger zogenaamd includerings beleid, niet iedereen zal toegelaten worden.
                * donuts zullen verboden zijn
                * burnouts kunnen alleen in de daartoe aanwezen veiligheids-zone
                * er zal maar 1 auto per keer in de veiligheidszone verkeren.
                * bij overtreding zal desbetreffende geroyeerd worden en niet meer welkom zijn bij de volgende events van Cars and Coffee

Echter hebben wij ook verder naar alle opmerkingen geluisterd. Er zal live muziek zijn, niet alleen koffie maar ook vele andere dranken. Tevens zal de mogelijkheid er zijn om wat te kunnen snacken.

Comment

Geen donuts... saaie mensen zeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Geen donuts... saaie mensen zeg.
                    Doe normaal gast. Was je erbij in Rotterdam? Dan zou je weten dat dat op die plek absoluut te gevaarlijk was. D'r liepen gdv kleine kinderen rond (in het wild )

Die Testa

Comment

een donut is trouwens ng al saai...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Doe normaal gast. Was je erbij in Rotterdam? Dan zou je weten dat dat op die plek absoluut te gevaarlijk was. D'r liepen gdv kleine kinderen rond (in het wild )

Die Testa
                        Nee ik was er niet bij in Rotterdam, en mijn post had een sarcastisch tintje.

Ik begrijp het volledig. Maar ze zouden wel een plein ofzo kunnen vrijmaken voor burnouts en donuts bijvoorbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Ik begrijp het volledig. Maar ze zouden wel een plein ofzo kunnen vrijmaken voor burnouts en donuts bijvoorbeeld.

Das daar de kleuterklas ni he.

Comment

wat lopen die kinderen daar te doen?
                            die testa heerste zo te zien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Das daar de kleuterklas ni he.

Blijkbaar wel é als er zoveel kinderen rondlopen.

Comment

Geloof me gerust, dien Testa en Bimmer waren er vierkant over.

Comment

Ik ga normaliter afkomen. Misschien leuk om samen op te rijden? Diegene die interesse hebben weten me te vinden

Comment

Leuk u weer te mogen ontvangen Rami. En de andere mensen natuurlijk ook!!

Wat betreft de donuts. Die zijn gewoon verboden. Voor een burnout/drag is wel ruimte. Die zal dan ook wel op een veilige manier worden afgeschermd om ongemakken te voorkomen.

Comment

Deze keer zal het ook niet lukken..

Comment

Ik kom misschien ook eens kijken

Comment

Working...
                                        X