Dennis, heb je foto's van de E36 M3 touring die daar blijkbaar stond?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee II - Den Haag - 26-10 '08
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHelemaal uitgeregend, magere opkomst en ze vertrokken dan allemaal nog eens vroeg
Hopelijk beter de volgende keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenOpkomst was precies toch wel goed als ik die foto van de F355? Nuja, ik ben er ook niet geraakt omdat ik vreesde dat omwille van de voorspelde regen, er niet veel volk zou zijn + 3uur rijden om wat in de regen te staan.... mijn vriendin maakt mij af dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDennis, heb je foto's van de E36 M3 touring die daar blijkbaar stond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja die ganse hoop Mini's die daar geparkeerd stonden (en pakweg 30% van het aantal auto's vertegenwoordigde)... dat is dus bagger
de organisatoren omschrijven het al een meeting voor de exclusievere wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat ik niet snap, is waarom jij eigenlijk bent meegegaan.. ik bedoel, als je al op voorhand weet dat je het kut vindt.?
ik wist het dus niet op voorhand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenomdat ik verwachtte dat er meer leuk materiaal te bewonderen ging zijn, en dan vooral in actie.
ik wist het dus niet op voorhand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoezo? Werd daar dan niet geragd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennatte klinkers, verlichtingspalen, springende kinderen met camera's, RWD ... er viel weinig te 'raggen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennatte klinkers, verlichtingspalen, springende kinderen met camera's, RWD ... er viel weinig te 'raggen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja die ganse hoop Mini's die daar geparkeerd stonden (en pakweg 30% van het aantal auto's vertegenwoordigde)... dat is dus bagger
Maar
Waar trekt ge de lijn? Wat is de definitie van "exclusief"? Moogt ge daar dan toekomen met een Porsche 911? Das toch ook niet exclusief, elke beenhouwer heeft er ene bij wijze van spreken.
Comment
Comment