Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Intermot 2008 - Keulen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenonderaan links 1960 MV Agusta 125 Tourismo Rapido Centomila (idem als de mijne )i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichten
OMG!!!
En gij hebt nog zitten twijfelen of ge der naartoe zou gaan of niet?
Der zitten daar toch een aantal veel te ferme machines tussen
vooral die K1300R ziet der echt wel lekker uiti 1 2 1/2 6
Comment
-
Kheb het zo al keer aan mn pa gezegd dat da der echt wel een veel te zalige beurs uitziet..
En em heeft gezegd dat hij dat wel ziet zitten om der volgend jaar naartoe te gaan...
Met de mobilhome tot daar rijden om 's morgens der als eerste te kunnen binnenstappen
Kheb eigenlijk geen zin om daar nog een jaar mee te wachte
Waar zijn er nog zo moto beurzen/salons?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk BerichtenKheb het zo al keer aan mn pa gezegd dat da der echt wel een veel te zalige beurs uitziet..
En em heeft gezegd dat hij dat wel ziet zitten om der volgend jaar naartoe te gaan...
Met de mobilhome tot daar rijden om 's morgens der als eerste te kunnen binnenstappen
Kheb eigenlijk geen zin om daar nog een jaar mee te wachte
Waar zijn er nog zo moto beurzen/salons?
Ik weet niet of er in Belgie nog motobeurzen zijn deze winter. Ik ben vorig jaar eens naar Gent geweest, ik dacht dat het door MAG georganiseerd werd. Het was eigenlijk niet de moeite, vergeleken met dit.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenDeze beurs is er maar om de 2 jaar...
Ik weet niet of er in Belgie nog motobeurzen zijn deze winter. Ik ben vorig jaar eens naar Gent geweest, ik dacht dat het door MAG georganiseerd werd. Het was eigenlijk niet de moeite, vergeleken met dit.
Kga dit onderdeel van het forum in het oog blijven houden, als er beurzen zijn zal ik dan nog zien of ik er naartoe ga of niet
Comment
-
knap ik zou daar een week kunnen rondneuzen
ook bij Kawasaki stand langsgeweest? nieuwe zx6-r stond er ook al, en akrapovic heeft al een vervangdemper klaar voor de nieuwe
Comment
-
Tracer: ik heb nog een deel foto's liggen, ook van de stand van Kawa. Ik zou eens moeten kijken of de nieuwe er bij zit, geloof van wel. Maar toen was er al wat meer volk en had ik minder gelegenheid om goede foto's te nemen.
Daan: tot zondag 12 oktoberi 1 2 1/2 6
Comment
Comment