Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Intermot 2008 - Keulen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

i 1 2 1/2 6

Comment

Ik ga nu een beetje stoppen, ik denk dat ik bijna in de helft zit
      i 1 2 1/2 6

Comment

Chris Pfeiffer, wereldkampioen stuntrijden was er ook... Niet normaal hoe hij die motor controleert.

One handed stoppie...

i 1 2 1/2 6

Comment

i 1 2 1/2 6

Comment

2 leuke kontjes...

i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten

onderaan links 1960 MV Agusta 125 Tourismo Rapido Centomila (idem als de mijne )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                onderaan links 1960 MV Agusta 125 Tourismo Rapido Centomila (idem als de mijne )
                Nice! Rij je er vaak mee? Heb je hem al voorgesteld in het tweewielersgedeelte hier?
                i 1 2 1/2 6

Comment

i 1 2 1/2 6

Comment

i 1 2 1/2 6

Comment

OMG!!!

En gij hebt nog zitten twijfelen of ge der naartoe zou gaan of niet?

Der zitten daar toch een aantal veel te ferme machines tussen
                      vooral die K1300R ziet der echt wel lekker uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichten

OMG!!!

En gij hebt nog zitten twijfelen of ge der naartoe zou gaan of niet?

Der zitten daar toch een aantal veel te ferme machines tussen
                        vooral die K1300R ziet der echt wel lekker uit
                        Ja, ik ben blij dat ik geweest ben. Na een paar uur begon ik gelijk "verdoofd" te geraken, overal waar je keek: moto's, helmen, 5 uur lang... Op het laatst begon ik immuun te worden: oh, weeral een duc 1098 in racetrim...
                        i 1 2 1/2 6

Comment

GSXR 1000 K9

i 1 2 1/2 6

Comment

Kheb het zo al keer aan mn pa gezegd dat da der echt wel een veel te zalige beurs uitziet..

En em heeft gezegd dat hij dat wel ziet zitten om der volgend jaar naartoe te gaan...
                            Met de mobilhome tot daar rijden om 's morgens der als eerste te kunnen binnenstappen

Kheb eigenlijk geen zin om daar nog een jaar mee te wachte
                            Waar zijn er nog zo moto beurzen/salons?

Comment

Zalige nakeds, die morini's

Speciaal kleurtje, eens iets anders of zwart.

i 1 2 1/2 6

Comment

i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichten
                                  Kheb het zo al keer aan mn pa gezegd dat da der echt wel een veel te zalige beurs uitziet..

En em heeft gezegd dat hij dat wel ziet zitten om der volgend jaar naartoe te gaan...
                                  Met de mobilhome tot daar rijden om 's morgens der als eerste te kunnen binnenstappen

Kheb eigenlijk geen zin om daar nog een jaar mee te wachte
                                  Waar zijn er nog zo moto beurzen/salons?
                                  Deze beurs is er maar om de 2 jaar...
                                  Ik weet niet of er in Belgie nog motobeurzen zijn deze winter. Ik ben vorig jaar eens naar Gent geweest, ik dacht dat het door MAG georganiseerd werd. Het was eigenlijk niet de moeite, vergeleken met dit.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                    Deze beurs is er maar om de 2 jaar...
                                    Ik weet niet of er in Belgie nog motobeurzen zijn deze winter. Ik ben vorig jaar eens naar Gent geweest, ik dacht dat het door MAG georganiseerd werd. Het was eigenlijk niet de moeite, vergeleken met dit.
                                    damn maar niet getreurd, dan ga ik er binnen 2 jaar wel eens naartoe

Kga dit onderdeel van het forum in het oog blijven houden, als er beurzen zijn zal ik dan nog zien of ik er naartoe ga of niet

Comment

knap ik zou daar een week kunnen rondneuzen

ook bij Kawasaki stand langsgeweest? nieuwe zx6-r stond er ook al, en akrapovic heeft al een vervangdemper klaar voor de nieuwe
                                      1978 BMW E21 323i
                                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Aan de foto's te zien was het blijkbaar zwaar de moeite!

Hoelang loopt deze beurs nog?

Comment

Tracer: ik heb nog een deel foto's liggen, ook van de stand van Kawa. Ik zou eens moeten kijken of de nieuwe er bij zit, geloof van wel. Maar toen was er al wat meer volk en had ik minder gelegenheid om goede foto's te nemen.

Daan: tot zondag 12 oktober
                                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                          X