Mededeling

Collapse
No announcement yet.

audi driving experiance

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• audi driving experiance

hoi,ik ga op 5november na de experiance day te spa francorchamps,nog iemend van west vlaanderen reg kust die ook gaat.ga eveneens op 16nov na de clubdag op circuit zlolder.wie nog.groeten

Ik had mij opgegeven maar op de wachtlijst terecht gekomen.
    Volgens m'n dealer was alles al bijna volzet toen ze om 10u mochten inschrijven. Ik denk dat er dus achter de schermen wat vriendjes voorgetrokken zijn.

Anyway, veel plezier!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
      hoi,ik ga op 5november na de experiance day te spa francorchamps,nog iemend van west vlaanderen reg kust die ook gaat.ga eveneens op 16nov na de clubdag op circuit zlolder.wie nog.groeten
      Heet dat echt "experiance" bij audi?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
        Heet dat echt "experiance" bij audi?
        Volgens Audi Nederland is het zelf "Audi Driving Expercience"

https://www.audidrivingexperience.nl/intro.html (zie titel van de pagina)

Comment

eerst en vooral sorry voor die schrijffout.beetje te rap willen typen
          ondertussen al 85personen op de wachtlijst hebben ze in de garage gezegd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
            eerst en vooral sorry voor die schrijffout.beetje te rap willen typen
            ondertussen al 85personen op de wachtlijst hebben ze in de garage gezegd.
            Ze zouden beter zeggen hoeveel er al waren ingeschreven VOOR 10u maar die info zal je wel niet krijgen!

Comment

Ze staan al te wachten ! 28 stuks :
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

En paar RS6 avant's (voor de gezinsmensen onder ons)
                Mooi weg gestoken in francourchamps maar ons niet ontgaan
                (die van securtiy ook niet)

Comment

zij staan klaar,ik nog korte nacht tegemoet en morgen laat ik me even gaan op't circuit

Comment

Ben ze zaterdag ook gaan tellen ...

Toen stonden er 26 R8'jes in verschillende kleuren, en nog eens 6 RS6'en in dat prachtig blauw!

Enneuh, we waren nog niet klaar met tellen of er liep ook al weer een security-mannetje achter ons aangelopen. Nuja, vrije toegang is vrije toegang hé!

Comment

gisteren was dus de dag,de dag van't genot,'t plezier en that was not a dream,toch paar foto's genomen,inderdaad er stonden in de pit-lane 15 x de R8 in verschillende uitvoeringen,alle kleuren met verschillende interieurs,en not but last stonden er 5 RS6,van dat mooie rsblauw,allemeel meegereden,ze hadden ook paar reseve R8 staan.was 'n prachtdag,en't heeft niet geregend,dat was ook mooi meegenomen. zal m'n best doen om binnenkort de foto's op't forum te plaatsen.groeten

Comment

Working...
                      X