Mededeling

Collapse
No announcement yet.

41. Essen Motor Show 29.11 - 07.12.2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ga wss niet kunnen. Bummer. De enige dag dat ik wss ga kunnen is 5 december maar dan moet ik 's avonds naar Geert Hoste. En ik vrees dat ik anders veel te vroeg zal moeten vertrekken.

Comment

Zijn er mensen die weten hoe je in Belgie aan zo'n Umwelt plakette kunt geraken ? want in Essen is het ook van dat (1 oct 200 ! de Hallen van Essen liggen wel net buiten de Umweltzone maar de weg er naar toe niet ! Zie hier de omleiding die je moet doen om de aankoop van zo'n sticker te vermijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
        Zijn er mensen die weten hoe je in Belgie aan zo'n Umwelt plakette kunt geraken ? want in Essen is het ook van dat (1 oct 200 ! de Hallen van Essen liggen wel net buiten de Umweltzone maar de weg er naar toe niet ! Zie hier de omleiding die je moet doen om de aankoop van zo'n sticker te vermijden.

Ik heb er eentje besteld via Dekra (wel in NL, maar dat bleek geen probleem te zijn !) -> http://cms.dekra-services.de/nl/nl/index.php?id=55 (bestelformulier milieusticker dus).

Gewoon het bestelformulier invullen en samen met een kopie van je inschrijvingbewijs doormailen. Gaat echt snel, heb maar 2 dagen moeten wachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
          Ik heb er eentje besteld via Dekra (wel in NL, maar dat bleek geen probleem te zijn !) -> http://cms.dekra-services.de/nl/nl/index.php?id=55 (bestelformulier milieusticker dus).

Gewoon het bestelformulier invullen en samen met een kopie van je inschrijvingbewijs doormailen. Gaat echt snel, heb maar 2 dagen moeten wachten
          Dank voor het advies !
          Maar de omleiding is nog geen 10km (mappy doet dat al automatisch !) In april (techno classica) gaan we normaal met een Mercedes 230CE (1982) dus kunnen we geen vignet krijgen
          Hopelijk gaan ze in Belgie niet dezelfde kant op

Comment

Zowel ik als men vader hebben er één voor onze wagen. Vader heeft het allemaal geregeld dus geen idee hoe en waar je dat moet doen. Prijs bedraagd 5 euro per wagen voor zo een sticker.

Comment

Ben ook gepland om eens langs te gaan. Als je geen sticker hebt, kom je dan gewoon de umweltzone niet in of heb je dan het risico om tegen gehouden te worden voor een boete? Best bizarre maatregel, was hier niet van op de hoogte.

Comment

Toen ik 'n tijdje terug naar daar geweest was, werd de auto ergens afgezet en was ik met de tram tot naar de salon gegaan. Nu zou ik echt niet weten waar dat weer was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  Dank voor het advies !
                  Maar de omleiding is nog geen 10km (mappy doet dat al automatisch !)
                  Hopelijk gaan ze in Belgie niet dezelfde kant op
                  Zou een gewone gps dat ook automatisch doen?

Comment

Nog mensen die morgenmiddag gaan??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                      Nog mensen die morgenmiddag gaan??
                      Ik moest normaal morgen gaan voor de persconferentie van Audi maar heb geen goesting eigenlijk

Comment

Ik ga zaterdag.

Wat zijn de dingen die je gezien moet hebben?
                        Last edited by Denniske; 27/11/2008, 20:56.
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik ga maandag samen met NC.001.

Comment

Ik ga dinsdag

Comment

Geen idee wanneer ik ga.
                              Maar zou er iemand voor de zekerheid foto's van de carrera FL met techart kit kunnen nemen? en een brochure of prijzen inscannen.
                              Enorm bedankt alvast!
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                Geen idee wanneer ik ga.
                                Maar zou er iemand voor de zekerheid foto's van de carrera FL met techart kit kunnen nemen? en een brochure of prijzen inscannen.
                                Enorm bedankt alvast!
                                k zal zien wa k kan doen

Comment

Kenisssen en zo raden mij absoluut af om morgen te gaan wegens overdruk.

En zondag zal 't wel hetzelfde zijn zeker.

Moet nog beslissen

Comment

Ik raad in feite af om te gaan...

Ben vandaag geweest op de persdag, twas er heel rustig.

Maar kvond het echt teleurstellend in vgl met een jaar of 3-4 geleden toen ik er ook was. Er stond nu immens veel tuning, zeker 3-4 hallen vol tuningfasen, winkeltjes met neonlampen,spoilers,bumpers, etc.
                                    Twaren maar 2 hallen iets of wat de moeite. Die met brabus en die waar Audi stond. Maar van Schnitzer stonden er bv 2 auto's...
                                    Kga allesinds nietmeer terug naar daar en zou der zeker niet voor betalen, op 1,5u waren we al rond.

Maar ondanks dit alles toch een deftige kit gezien voor op de x6,die m'n pa aant overwegen is. Vooral het interieur was zalig gedaan, met veel alcantara leder

Comment

vond het nogal zwaar tegevallen dit jaar in vergelijking met de afgelopen 7 jaar.
                                      was merkbaar voelbaar dat er minder was
                                      zoals bv dit jaar al geen fabrieksstanden van Mercedes, BMW, Porsche, Opel, Lamborghini
                                      minder classics als gewoonlijk etc...

de gallery word vanacht gecreerd & zal dan ook online zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Ik moest normaal morgen gaan voor de persconferentie van Audi maar heb geen goesting eigenlijk
                                        ik heb jouw daar toch niet gezien brecht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          Geen idee wanneer ik ga.
                                          Enorm bedankt alvast!
                                          Normaal zou ik maandag gaan, maar ziek... vandaar ook hier de vraag naar ev foto en prijs/montage mogelijkheid, daar ik met een achterwisser zit, van de Techart dakspoiler voor op m'n 4S 2006.

Alvast veel plezier in Essen, en ferm bedankt!

Comment

Working...
                                          X