Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
41. Essen Motor Show 29.11 - 07.12.2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk had ook geen goesting om te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenNormaal zou ik maandag gaan, maar ziek... vandaar ook hier de vraag naar ev foto en prijs/montage mogelijkheid, daar ik met een achterwisser zit, van de Techart dakspoiler voor op m'n 4S 2006.
Alvast veel plezier in Essen, en ferm bedankt!
Gelle gaat nogal mogen trakteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenk zal zien wa k kan doen
Ik reken op je
alvast bedankt hé!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenvond het nogal zwaar tegevallen dit jaar in vergelijking met de afgelopen 7 jaar.
was merkbaar voelbaar dat er minder was
zoals bv dit jaar al geen fabrieksstanden van Mercedes, BMW, Porsche, Opel, Lamborghini
minder classics als gewoonlijk etc...
de gallery word vanacht gecreerd & zal dan ook online zijn
Comment
-
Net terug
aja, want 4 volle banden vanmorgen
En ik vond het wel dik ok.
Genoeg exclusivelingen gespot.
Of zien jullie ganse dagen een Koenigsegg CCR, Bug. Veyron, Enzo Ferrari, McLaren F1, Ferrari Enzo, Maserati MC12.... op enkele meters van elkaar?
De VW Scirocco was zoals verwacht op heel wat standen aanwezig. Schitterende auto en voor mij een wit exemplaar met Rieger kit aub.
De Alfa Romeo Mito vind ik mooier op foto dan in het echt.
Kortom, het zal zeker niet tegenvallen om naar Essen te trekken.Last edited by Breyton; 30/11/2008, 02:24.
Comment
-
2008 Essen Motor Show rousing enthusiasm, innovative, fascinating, sportly and emotional – that is the unique feeling of the ESSEN MOTOR SHOW. The car fans who set great store by the temperament, power and individuality of their vehicles congregate here every year. At the same time, this sole large motor sport fair is the most important meeting place of the racing scene and its fans. The new features this year will include a gigantic independent motor sport section and the […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
dus ik zal maar zwijgen over wat ik zaterdag nog gedaan heb
owja
steven, precies of je Nick zen wagen niet een paar keer per jaar ergens tegenkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten2% = veel goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIemand foto's van de Carrera FL Techart ?
Ik begin 8/12 met men examens, maar normaal gezien ga ik 7/12 wel naar Essen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIemand foto's van de Carrera FL Techart ?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtennice ! Was er ook 1 in meteor grijs zoals op de persfotos ?
--------------
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
Comment