Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stonden hier en daar wa schone autos, da wel (en damn zo ne Rolls Royce is HUGE in t echt ). Ma veel, heel veel smakeloze tuning. Ik kan geen velg, achterlichtblok of ledstrip meer zien, en zo nen hoop fout volk. Allo kroket.
t was daar precies de meeting van de douchebags.
(voor mensen die niet weten wat een douchebag is : http://img132.imageshack.us/img132/6...126l1sikx8.jpg . Let vooral op de ge-epileerde wenkbrauwen, is echt "the shit" blijkbaar tegenwoordig! )
Ik vraag me echt af hoe al die bedrijven kunnen renderen als ge ziet welke dure auto's ze verkrachten. Wie geeft daar nu geld aan
Wel wa toffe stand van veringmerken, en blijkbaar maakt Akrapovic nu ook uitlaten voor auto's. Knap spul!
Die pee met zijn "super-polish" was echt hilarisch. k had da moeten filmen. Die zit zo keihard met zijne ring op de motorkap van een zwarte mercedes te kappen, en dan "hopla", het magische product erover, en alles weg. En zo blinken De perfecte bescherming! (We hebben maar niet gevraagd wat er zou gebeuren moesten we met een ontvetter of een filler remover eens over die motorkap gaan )
De "Auto - 5" hallen zijn ook wel lachen (ik noem da zo want da trekt nogal hard op de gelijknamige winkel). Van olieopvangbakken tot kuipzetels aan 99€ waar in koeien van letters bijstaat "NOT TUV APPROVED"
douchebags lang geleden sinds ik dat woord nog es gehoord heb
Gisteren voor één dagje er naartoe geweest. Er viel best wel wat te zien hoewel de tuning niet altijd even mooi is.
Vanmorgen pas om 5u thuisgekomen. Een omwegje gemaakt via Hamburg om huiswaarts te keren.
Ben er 2 keer geweest en het was 2 keer teveel. Dit jaar niet geweest en volgend jaar wrslk ook niet.
Die onderdelenhal waar ze de dikste prul ooit verkopen, nog erger dan auto 5 zelfs!
Maat van mij heeft er achterlichten gekocht voor zijn Civic toen en toen hij ze gemonteerd had bleek dat er 1 gewoon niet werkte en zelfs klein beetje verschilde van kleur met de andere!
Soms valt er wat te smaken van respectvolle huistuners van een merk maar het meeste is er gewoon over, tjoening is dood
Zijn er nog autoliefhebbers die zondag hun ogen de kost gaan geven? Zoja, zouden die eventueel enkele kleine spullen willen meebrengen want ik weet niet met zekerheid als ik er zal geraken. bedankt op voorhand.
Zijn er nog autoliefhebbers die zondag hun ogen de kost gaan geven? Zoja, zouden die eventueel enkele kleine spullen willen meebrengen want ik weet niet met zekerheid als ik er zal geraken. bedankt op voorhand.
Ik ga zondag.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Vandaag ook eens langsgeweest, serieuze tegenvaller. Tegenover vorige edities is het echt teleurstellend voor mij. Al die sjoeningtoestanden, achter 2 uur waren we rond, dan maar naar dusseldörf geweest...
Comment