Mededeling

Collapse
No announcement yet.

41. Essen Motor Show 29.11 - 07.12.2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    En nu effe algemeen:

WAT EEN MARGINALE BOEL

Stonden hier en daar wa schone autos, da wel (en damn zo ne Rolls Royce is HUGE in t echt ). Ma veel, heel veel smakeloze tuning. Ik kan geen velg, achterlichtblok of ledstrip meer zien, en zo nen hoop fout volk. Allo kroket.
    t was daar precies de meeting van de douchebags.
    (voor mensen die niet weten wat een douchebag is : http://img132.imageshack.us/img132/6...126l1sikx8.jpg . Let vooral op de ge-epileerde wenkbrauwen, is echt "the shit" blijkbaar tegenwoordig! )

Ik vraag me echt af hoe al die bedrijven kunnen renderen als ge ziet welke dure auto's ze verkrachten. Wie geeft daar nu geld aan

Wel wa toffe stand van veringmerken, en blijkbaar maakt Akrapovic nu ook uitlaten voor auto's. Knap spul!

Die pee met zijn "super-polish" was echt hilarisch. k had da moeten filmen. Die zit zo keihard met zijne ring op de motorkap van een zwarte mercedes te kappen, en dan "hopla", het magische product erover, en alles weg. En zo blinken De perfecte bescherming! (We hebben maar niet gevraagd wat er zou gebeuren moesten we met een ontvetter of een filler remover eens over die motorkap gaan )

De "Auto - 5" hallen zijn ook wel lachen (ik noem da zo want da trekt nogal hard op de gelijknamige winkel). Van olieopvangbakken tot kuipzetels aan 99€ waar in koeien van letters bijstaat "NOT TUV APPROVED"
    douchebags lang geleden sinds ik dat woord nog es gehoord heb

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik dacht dat de prijzen ook op hun site staan?

Allez, da wist die schone deerne aan de stand mij toch te vertellen.
        Da madammeken heeft gelijk, er staan inderdaad prijzen op de site, nl aankoopprijzen van hun catalogus

Comment

• Toch wel een beetje een blikvanger: Brabus uitvoering van de Tesla Roadster.

Raar beestje ... zeker als het op het geluid aankomt. Niet echt m'n ding.

Last edited by ; 03/12/2008, 23:01.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Stop stop met die waanzinnige foto's te posten ! very depressing wanneer ik naar mijn eigen foto's kijk

Comment

• Knappe foto Dennis!

Alvast eentje van mijn kant:

Comment

• ben je dan nu toch nog gegaan???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                    ben je dan nu toch nog gegaan???
                    Ja, het was het jaarlijks vader/zoon dagje

Comment

• Essen was leuk!

Gisteren voor één dagje er naartoe geweest. Er viel best wel wat te zien hoewel de tuning niet altijd even mooi is.
                      Vanmorgen pas om 5u thuisgekomen. Een omwegje gemaakt via Hamburg om huiswaarts te keren.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

(voor mensen die niet weten wat een douchebag is : http://img132.imageshack.us/img132/6...126l1sikx8.jpg . Let vooral op de ge-epileerde wenkbrauwen, is echt "the shit" blijkbaar tegenwoordig! )
                          HAHAHAHAHAHAH.

Ben er 2 keer geweest en het was 2 keer teveel. Dit jaar niet geweest en volgend jaar wrslk ook niet.

Die onderdelenhal waar ze de dikste prul ooit verkopen, nog erger dan auto 5 zelfs!
                          Maat van mij heeft er achterlichten gekocht voor zijn Civic toen en toen hij ze gemonteerd had bleek dat er 1 gewoon niet werkte en zelfs klein beetje verschilde van kleur met de andere!

Soms valt er wat te smaken van respectvolle huistuners van een merk maar het meeste is er gewoon over, tjoening is dood

Comment

• Het is dus de moeite blijkbaar?
                            Gaat het zondag druk zijn? laatste dag.
                            Gaan er nog mensen?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zijn er nog autoliefhebbers die zondag hun ogen de kost gaan geven? Zoja, zouden die eventueel enkele kleine spullen willen meebrengen want ik weet niet met zekerheid als ik er zal geraken. bedankt op voorhand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                                Zijn er nog autoliefhebbers die zondag hun ogen de kost gaan geven? Zoja, zouden die eventueel enkele kleine spullen willen meebrengen want ik weet niet met zekerheid als ik er zal geraken. bedankt op voorhand.
                                Ik ga zondag.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Vandaag ook eens langsgeweest, serieuze tegenvaller. Tegenover vorige edities is het echt teleurstellend voor mij. Al die sjoeningtoestanden, achter 2 uur waren we rond, dan maar naar dusseldörf geweest...

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Diene ernaast zag er net iets minder "afgewerkt" uit

Comment

Diene ernaast zag er net iets minder "afgewerkt" uit
                                        Idd

Maar mits wat meer verfijning is die ook zeer bruut met al dat carbon.
                                        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Comment

Working...
                                          X