Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Normaal zou ik maandag gaan, maar ziek... vandaar ook hier de vraag naar ev foto en prijs/montage mogelijkheid, daar ik met een achterwisser zit, van de Techart dakspoiler voor op m'n 4S 2006.
vond het nogal zwaar tegevallen dit jaar in vergelijking met de afgelopen 7 jaar.
was merkbaar voelbaar dat er minder was
zoals bv dit jaar al geen fabrieksstanden van Mercedes, BMW, Porsche, Opel, Lamborghini
minder classics als gewoonlijk etc...
de gallery word vanacht gecreerd & zal dan ook online zijn
No negative waves ! dit is al reden genoeg om te gaan
Deze ochtend lekker vroeg opgestaan om richting Essen te gaan. Ik kom in de garage en blijkbaar had ik een platte band, dus de trip was alweer gedaan. Dan maar terug in m'n bed gekropen
2008 Essen Motor Show rousing enthusiasm, innovative, fascinating, sportly and emotional – that is the unique feeling of the ESSEN MOTOR SHOW. The car fans who set great store by the temperament, power and individuality of their vehicles congregate here every year. At the same time, this sole large motor sport fair is the most important meeting place of the racing scene and its fans. The new features this year will include a gigantic independent motor sport section and the […]
Comment