Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
- BMWMB - BMW E93 M3 (nr. 5)
- Wsam, ga meerijden met een vriend (Porsche Carrera 4)
- Alex Lotus Elise (Lotus Elise S 2008 )
- Bennyvc (Honda TypeR)
- Spillies & Ritsuke ( Audi S6 startnummer 016 )
- Wooter & madam (BMW Z4 M Roadster 026)
- Matthi.Lampe en broer, William Blake, Simoni ( nr. 8 )
Last edited by Matthi; 12/03/2009, 17:47.
Comment
-
Zoals jullie al kunnen lezen hebben is de kans klein dat ik voor zondag nog een auto vind wegens de afgelaste S6. De weekendwagen thuis is nog niet geleverd en dus zit ik zonder vervoer.
Normaliter zou ik dit niet vragen maar ik kijk hier al zo lang naar uit en zou het jammer vinden dat ik niet kan gaan. Dus heeft er iemand alsnog een plaatsje in zijn/haar wagen over? Ik ben van Brugge en heb m'n eigen wagen beschikbaar om tot bij u te komen. Uiteraard wil ik delen in de kosten.
Sorry voor deze openbare omroep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenZoals jullie al kunnen lezen hebben is de kans klein dat ik voor zondag nog een auto vind wegens de afgelaste S6. De weekendwagen thuis is nog niet geleverd en dus zit ik zonder vervoer.
Normaliter zou ik dit niet vragen maar ik kijk hier al zo lang naar uit en zou het jammer vinden dat ik niet kan gaan. Dus heeft er iemand alsnog een plaatsje in zijn/haar wagen over? Ik ben van Brugge en heb m'n eigen wagen beschikbaar om tot bij u te komen. Uiteraard wil ik delen in de kosten.
Sorry voor deze openbare omroep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik weet mss wel iemand die nog een plaats heeft, maar ik zal hem moeten overtuigen om zijn vriendin thuis te late
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Juster Bekijk Berichten(ben nieuw op het forum, de meeste kennen mij van de blauwe Corvette Z06 die corvetteboy fotografeerde)
is er een autolijst van wie naar de parking te Brecht komt?
hopelijk ist droog én zonnig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDank u Sam, ik apprecieer het!
ik hoop dat je nog iets kan vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk veronderstel dat wij daar rond 9u15 zullen arriveren.
das toch die parking tussen St-Job en Brecht zelf?? als dat goed is voor ulder dan ga ik met mijne moto aanpikken om ulder te volgen naar vertrekpunt in Nederland. Den roadtrip zelf rij ik uiteraard niet mee want daarvoor is mijne bandit niet exclusief genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik moet je teleurstellen Ritsuke, hij gaat zijn vriendin meenemen. ze wou eindelijk eens weten wat hij doet in zijn vrije tijd.
ik hoop dat je nog iets kan vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik ga nog wat rondbellen om je een plaats te zoeken
Ps. Sorry om dit topic zo van onderwerp te veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk apprecieer het ten zeerste. Laat het zeker niet in de weg staan van uw andere activiteiten, ik apprecieer de moeite dat je tot nu toe al gedaan hebt!
Ps. Sorry om dit topic zo van onderwerp te veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichtenik vrees dat ik ook volzet ben, mijn passagiers betalen de dag zelf.
Ik hoor KASSA!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVoor grof geld, mag je altijd op de achterbank van de 997 kruipen :p
Waar moet ik dan?
Comment
Comment