Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenMja tis maar een porsche 997
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenMja tis maar een porsche 997
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel belachelijk,een Lotus mag meedoen maar geen Cayman S .
2. Doe een everyday ride naar uw werk, en terug, door de spits, passeer langst den Delhaize om eten te gaan halen, rijdt s'avonds nog efkes langs de videotheek voor een filmke: en ge hebt gemiddeld 17 Boxters, 12 Caymans en 9 Carrera's gezien...
Ben een grote Porsche-fan, het zijn formidabele wagens, prachtige combinatie van sportiviteit, kwaliteit en luxe, hoop zelf ooit een GT3 of een GT3RS te kunnen bezitten, maar geef toe dat een Porsche (hoe duur hij ook mag zijn) tegenwoordig nimeer echt 'exclusief' is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten1. 'T is de clou van er op tijd bij te zijn bij de inschrijvingen (max 125 deelnemers)
2. Doe een everyday ride naar uw werk, en terug, door de spits, passeer langst den Delhaize om eten te gaan halen, rijdt s'avonds nog efkes langs de videotheek voor een filmke: en ge hebt gemiddeld 17 Boxters, 12 Caymans en 9 Carrera's gezien...
Ben een grote Porsche-fan, het zijn formidabele wagens, prachtige combinatie van sportiviteit, kwaliteit en luxe, hoop zelf ooit een GT3 of een GT3RS te kunnen bezitten, maar geef toe dat een Porsche (hoe duur hij ook mag zijn) tegenwoordig nimeer echt 'exclusief' is...
Waar ik woon rijden er massa"s nieuwe X5"s rond en allemaal 4.8I ,dat wilt allemaal niks zeggen in wat exclusief is voor de rest van Belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtencayman S = exclusiever
We zien wel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa hangt ook van de buurt af,in Brasschaat zie je bijvoorbeeld meer Carrera's en Cayenne's dan een Opel Astra of een Golf.
Waar ik woon rijden er massa"s nieuwe X5"s rond en allemaal 4.8I ,dat wilt allemaal niks zeggen in wat exclusief is voor de rest van Belgie.
Ondanks dat ik altijd al gek ben geweest van Porsche (en aangezien wij ongeveer even oud zijn denk ik dat jij je ook die tijd als kind herinnert dat je met open mond stond te kijken en met het vingertje te wijzen wanneer er een Porsche passeerde ), zou ik nu niet meer direct omkijken voor 'de meest voorkomende modellen'.
Zonder rekening te houden met kwaliteit of sportiviteit:
50.000 euro range: Boxster VS Exige of Cayman VS Ariel Atom 300
90.000 euro range: Carrera VS Corvette Z06 of Nissan GTR
In bovenstaande kunnen we denk ik beiden beamen dat in Belgie (ook in Nederland), de Exige, Atom 300, Z06, GTR,... véél minder voorkomen, en veel meer bekijks hebben, dan de toch bovenstaande Porsches (nogmaals ik betwist hier zeker niet de kwaliteit of sportiviteit, rij-eigenschappen,etc... van Porsche)
Ik denk dat wanneer je een meeting of roadtrip organiseert zoals C&C, het net de bedoeling is sportieve wagens mee te krijgen, die je niet élke dag in het straatbeeld ziet. (Tenzij je langs Rami woont ofzo )
Er rijden zeker Porsche's mee op de roadtrip, zoals de GT3RS en GT2, maar dat zijn dan ook weer modelletjes van het befaamde merk, die je amper ziet rijden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk dacht dat ze een stop hadden ingelast momenteel. Ze zitten al rond de 150-160 auto's en organisatorisch zou dat wel eens een beetje moeilijk kunnen beginnen worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenDat is relatief tot heel moeilijk.
Comment
-
Ik heb ondertussen ook een zitje gevonden!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenVan meetings organiseren weet jij alles van hé?!
Comment
Comment