Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
    Zijn koffer is nog vrij?
    Neen, helaas wordt deze al ingenomen door een mede forummer. Namelijk, Daan330.

Groetjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Neen, helaas wordt deze al ingenomen door een mede forummer. Namelijk, Daan330.

Groetjes!
      Ik heb gezegd: als ik tegen 15 maart nog geen plaatsje gevonden heb, heb nog tijd hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
        Ik heb gezegd: als ik tegen 15 maart nog geen plaatsje gevonden heb, heb nog tijd hé

Ik zie het al voor me! Iedereen stapt uit. En we wandelen zo weg van de wagen. En jij zo kloppen op de ruiten! HEE en ik dan?

Comment

• kijk er erg naar uit ! velen van jullie in het echt leren kennen en wie weet leuke mensen leren kennen !

Ik overnacht in nederland bij een van de deelnemers en na een gezellig ontbijt, rij ik in opperste zaligheid in mijn nieuwe bolide naar de meeting om lekker te ronken met alle andere motoren

ben ik al enthousiast genoeg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
            kijk er erg naar uit ! velen van jullie in het echt leren kennen en wie weet leuke mensen leren kennen !

Ik overnacht in nederland bij een van de deelnemers en na een gezellig ontbijt, rij ik in opperste zaligheid in mijn nieuwe bolide naar de meeting om lekker te ronken met alle andere motoren

ben ik al enthousiast genoeg ?
            Je zal alvast de sympathiekste forummer ontmoeten!

Matthi.Lampe

Neenee, ik kijk er ook naar uit hoor! Hopelijk is het dan prachtig weer

Comment

• idd, da wou ik ook nog posten;

het enige waar ik écht op hoop is op stralend weer, dan wordt het een SUPERDAG. zoniet maken we er t beste van, een grote paraplu bv

en idd lampi ik wil u wel eens leren kennen, mister M5-fan right ?

Comment

• Ik heb nog een M5 gehad.

Nu voorlopig heb ik zelf geen auto.
                Maar in Mei/Juni krijg ik mijn afstudeercadeau.

Hopelijk is er dan ook een Cars & Coffee roadtrip of meeting.

Comment

• Kijk er ook wel naar uit al die forummers te ontmoeten

Zonet mailtje binnen gekregen van de organisatie met de startnummers voor de roadtrip en nog de verdere info, ziet er goed uit

Comment

• 001!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      001!

Corvette nummertjes zijn 051, 052, 053 en 054

Comment

• 004 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                          004 !
                          006 (liever 007, maar ja ) dus zitten we dicht bij elkaar, zal idd leuk worden, mooi weer dakje open,...

Comment

• 026

Comment

• 060

10euro/passagier; de Matthi zal mogen dokken

Comment

• 007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Vertel?
                                  Leren hoe je foto's trekt, welke speciale techniek je toepast en beetje gezever.
                                  AutoMinded.be

Comment

• 076..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                      060

10euro/passagier; de Matthi zal mogen dokken

Comment

• Is effectief ... 10 euro per passagier en 27,50 euro voor de bestuurder. Ze hadden de keuze: gratis en de inschrijvingen stoppen op 100 wagens of extra aanrekenen en de groep uitbreiden. Ik had gezegd dat ze voor optie 2 mochten gaan.
                                        Last edited by ; 07/01/2009, 16:55.

Comment

• wat krijg je in ruil voor die 27 euro? een nummer?

Comment

Working...
                                          X