Indeling ligt idd al vast hoor. Just go with the flow I guess
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIndeling ligt idd al vast hoor. Just go with the flow I guess
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenhoe gaan ze dat klaarspelen op de openbare weg?
Er zal al wel eens (op een wettelijke manier) worden voorbij gestoken zeker?
In volgorde blijven rijden lijkt me onmogelijk met zo'n hoop auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk ga mijn LP dan eens testen tegen de nieuwe Gallardo LP-560.
Lijkt mij een super goed idee Rami, vergeet je camera niet.
Comment
-
Net vernomen dat een RS6 C6 achter ons rijdt, Denniske gaat veel foto's van mijn poep kunnen trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLijkt mij een super goed idee Rami, vergeet je camera niet.
Comment
-
dat in volgorde rijden wil ik in de praktijk nog wel eens zien gebeuren...ik denk dat zelfs in volgorde vertrekken al een hele opgave gaat zijn...als ik het goed versta hebben de nummers al geen enkel doel om die volgorde te bepalen ...dat zou al een beetje simpelder zijn ...iedereen kan de juiste nummerkes wel achter elkaar zetten..maar als het via een vooraf bepaalde lijst is moet je al kunnen lezen ook dat ze er dan maar fotookes bijzetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenAls de nummers niet van belang zijn, rijden wij dan allen samen in 1 auto-forum-groepje?
Veel beter dan dat er een wagen daar rijdt.. en de andere wagen dan weer 30 wagen verder.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenik voorspel heerlijke verkeerschaos met ronkende motoren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNet vernomen dat een RS6 C6 achter ons rijdt, Denniske gaat veel foto's van mijn poep kunnen trekken.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWe doen het op z'n russisch en zetten gewoon de autosnelweg af!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNa een paar meter zien we u al niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenJe mag me wel niet voorbijsteken éOorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIn de PDF met je bevestigingsmail staat dat je mag wettelijk voorbij steken. Mij ga je dus wrs acheraan de groep vinden.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNet vernomen dat een RS6 C6 achter ons rijdt, Denniske gaat veel foto's van mijn poep kunnen trekken.
Comment
Comment