Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Uw poep?
    Jouw poep.
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Tot wannneer kan je inschrijven?
      Inschrijvingen zijn afgesloten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Inschrijvingen zijn afgesloten...
        Waar staat dat?
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Waar staat dat?
          Heeft Natasha me verteld, niet letterlijk ,maar het kwam er op neer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Heeft Natasha me verteld, niet letterlijk ,maar het kwam er op neer.

ons playerke heeft weer vrouwelijke conecties ofwa

Comment

• Met alle respect maar sommige auto's konden ze toch vervangen door iets wat exclusievere wagens.

Alfa Romeo Brera 3,2 Sky Window
              BMW 6 serie Cabriolet
              Honda Civic Type R

Dit zijn toch auto's die je regelmatig overal tegenkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Met alle respect maar sommige auto's konden ze toch vervangen door iets wat exclusievere wagens.

Alfa Romeo Brera 3,2 Sky Window
                BMW 6 serie Cabriolet
                Honda Civic Type R

Dit zijn toch auto's die je regelmatig overal tegenkomt.

dat kan je van 2/3 van de aanwezige porsche's ook zeggen natuurlijk...

Comment

• Vandaag ben ik ook voor het eerst actief op dit forum. Blij te zien dat mijn vriend Thibault hier ook als member ingeschreven staat en er al heel wat zuiderburen meedoen aan deze roadtrip. Laten we hopen dat het een stralende dag mag worden met vele mooie en snelle bolides.

Comment

• Nja...dan zal het voor de volgende meeting zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arie Timmermans Bekijk Berichten
                      Vandaag ben ik ook voor het eerst actief op dit forum. Blij te zien dat mijn vriend Thibault hier ook als member ingeschreven staat en er al heel wat zuiderburen meedoen aan deze roadtrip. Laten we hopen dat het een stralende dag mag worden met vele mooie en snelle bolides.
                      Hoi Arie! nu moet Roger hier nog beginnen posten en het clubje is compleet

Comment

• we zijn bijna voltallig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                          dat kan je van 2/3 van de aanwezige porsche's ook zeggen natuurlijk...
                          Ja daarmee heb je ook gelijk.

Comment

• is er al een naam voor da clubke v ons lol? leuk je op t autoforum te zien Arie!

heb mailke gehad, cars and coffee belgium is opgestart

Comment

• Thibault, wellicht kom ik dan ook eens naar Cars and Coffee in Belgie. Lijkt me eens leuk om bij jullie zo'n meeting mee te maken.
                              De roadtrip belooft een mooie dag te worden gezien het aantal deelnemers met exclusieve auto's overigens.
                              Nog even volhouden en dan kun je je nieuwe bolide zien.

Comment

• dank je Arie ! cu soon

Comment

• mijn auto is klaar en staat normaal gezien vrijdag/maandag bij de invoerder

Comment

• We hebben nog 3 plekjes over. Bijzondere aanmeldingen kunnen altijd nog in overleg

En ja...een Alfa Brera is dan misschien geen supercar, maar dat is ook niet waar het om gaat. Persoonlijk kan ik het design van de Brera erg waarderen. Ow...en die Civic Type R....die kan het menigeen nog moeilijk gaan maken....ziet er standaard uit, maar is bloed snel.

Veel aanmeldingen vanuit Belgie en daar wil ik jullie hartelijk voor bedanken! We zijn al aan het denken over de Belgische versie van de Road Trip....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                                      Veel aanmeldingen vanuit Belgie en daar wil ik jullie hartelijk voor bedanken! We zijn al aan het denken over de Belgische versie van de Road Trip....
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• België heerst. Meer rood-wit dan zwart-geel op die road trip. :p
                                        AutoMinded.be

Comment

• Hey mannen,

kan iemand mij mss even de swift en iban nr doorsturen (PM-en) aub?

Zou is dringend mijn betalingske nog moeten doen

Comment

Working...
                                          X