Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenTot wannneer kan je inschrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenInschrijvingen zijn afgesloten...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWaar staat dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHeeft Natasha me verteld, niet letterlijk ,maar het kwam er op neer.
ons playerke heeft weer vrouwelijke conecties ofwa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMet alle respect maar sommige auto's konden ze toch vervangen door iets wat exclusievere wagens.
Alfa Romeo Brera 3,2 Sky Window
BMW 6 serie Cabriolet
Honda Civic Type R
Dit zijn toch auto's die je regelmatig overal tegenkomt.
dat kan je van 2/3 van de aanwezige porsche's ook zeggen natuurlijk...
Comment
-
Vandaag ben ik ook voor het eerst actief op dit forum. Blij te zien dat mijn vriend Thibault hier ook als member ingeschreven staat en er al heel wat zuiderburen meedoen aan deze roadtrip. Laten we hopen dat het een stralende dag mag worden met vele mooie en snelle bolides.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arie Timmermans Bekijk BerichtenVandaag ben ik ook voor het eerst actief op dit forum. Blij te zien dat mijn vriend Thibault hier ook als member ingeschreven staat en er al heel wat zuiderburen meedoen aan deze roadtrip. Laten we hopen dat het een stralende dag mag worden met vele mooie en snelle bolides.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichtendat kan je van 2/3 van de aanwezige porsche's ook zeggen natuurlijk...
Comment
-
Thibault, wellicht kom ik dan ook eens naar Cars and Coffee in Belgie. Lijkt me eens leuk om bij jullie zo'n meeting mee te maken.
De roadtrip belooft een mooie dag te worden gezien het aantal deelnemers met exclusieve auto's overigens.
Nog even volhouden en dan kun je je nieuwe bolide zien.
Comment
-
We hebben nog 3 plekjes over. Bijzondere aanmeldingen kunnen altijd nog in overleg
En ja...een Alfa Brera is dan misschien geen supercar, maar dat is ook niet waar het om gaat. Persoonlijk kan ik het design van de Brera erg waarderen. Ow...en die Civic Type R....die kan het menigeen nog moeilijk gaan maken....ziet er standaard uit, maar is bloed snel.
Veel aanmeldingen vanuit Belgie en daar wil ik jullie hartelijk voor bedanken! We zijn al aan het denken over de Belgische versie van de Road Trip....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenVeel aanmeldingen vanuit Belgie en daar wil ik jullie hartelijk voor bedanken! We zijn al aan het denken over de Belgische versie van de Road Trip....1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment