Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Typ het rekeningnummer in en vind direct de bijbehorende IBAN en BIC code voor internationale overboekingen. Onze IBAN check service is gratis!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Thx Wooter !!

Comment

• Ik zal aanwezig zijn met de ML 63!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Forza Bekijk Berichten
          Ik zal aanwezig zijn met de ML 63!
          Dag Broere!

Comment

• ben ook ingeschreven. dodge ram srt-10 2009
            heeft er iemand een (volledige) deelnemerslijst?

Comment

• www.carandcoffee.nl forum staat de lijst.

Meld je ook even aan op www.usatrucks.nl if you will...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                www.carandcoffee.nl forum staat de lijst.

Meld je ook even aan op www.usatrucks.nl if you will...
                euh sry

foutje in je link, tis http://www.carsandcoffee.nl/

Comment

• Even een vraagske lanceren hier. Wie van de forummers vertrekt er vanaf het tankstation langst de E19 richting Antwerpen? Lijkt me leuk vandaar uit te vertrekken met een groep wagens.

Nu is mijn andere vraag nog, dat tankstation langst de E19, waar ligt dat PRECIES? Iets van adres, als een tankstation langst een autostrade dat heeft of coördinaten voor GPS. Het groepje met wie ik mee ben zijn alleszins van plan van daaruit te vertrekken (5X Z06, 1X C6, 1X C5 en een Audi R8 )

Comment

• Is het tankstation net na de oprit van Duffel/Rumst richting Antwerpen.

Comment

• Hmm, Duffel is al helemaal uit de richting... Als je niet van Brussel, Aalst of Dendermonde komt, passeer je er al niet...

Op de E19 na Antwerpen heb je enkel een parking na St-Job in't Goor, de parking+tankstation nabij Hoogstraten en de parking+tankstation net over de grens in Hazeldonk.

Comment

• Ik kom ook. (bedankt voor de inschrijving R.)
                        Last edited by ; 02/02/2009, 14:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                          Ik kom ook. (bedankt voor de inschrijving R.)
                          Juist, jij hebt die porsche van John overgekocht zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Juist, jij hebt die porsche van John overgekocht zeker?
                            Ja.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Is het tankstation net na de oprit van Duffel/Rumst richting Antwerpen.
                              Hoe laat daar Rami?

Comment

• Ik ben nog aan 't wachten op de roadbook. Eens ik die ontvangen heb kunnen we wat beter afspreken he.

Comment

• die stak gisteren in m'n mailboxwe moeten om 10 uur in waalwijk zijn, das een goei 100 km. Als we tegen half 10 vertrekken zalt wel goe zijn zeker (j/k)

Comment

die stak gisteren in m'n mailboxwe moeten om 10 uur in zijn, das een goei 100 km. Als we tegen half 10 vertrekken zalt wel goe zijn zeker (j/k)

Je hebt je mail niet goed gelezen hé maat.

Comment

• ik lees zelden de kleine lettertjes

Comment

ik lees zelden de kleine lettertjes
                                        Zo letterlijk hoef je het ook niet te nemen hoor.

Mag ik langs deze weg alvast iedereen bedanken voor hun geweldige inzet?

Nou...bij deze dan.

Comment

• Mensen die vertrekken vanuit Limburg mogen altijd aansluiten bij onze groep.

We vertrekken met een delegatie van 8 wagens vanuit Zolder. Dus mensen die willen aansluiten mogen me altijd een PM sturen.

Comment

Working...
                                          X