Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Forza Bekijk BerichtenIk zal aanwezig zijn met de ML 63!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
foutje in je link, tis http://www.carsandcoffee.nl/
Comment
-
Even een vraagske lanceren hier. Wie van de forummers vertrekt er vanaf het tankstation langst de E19 richting Antwerpen? Lijkt me leuk vandaar uit te vertrekken met een groep wagens.
Nu is mijn andere vraag nog, dat tankstation langst de E19, waar ligt dat PRECIES? Iets van adres, als een tankstation langst een autostrade dat heeft of coördinaten voor GPS. Het groepje met wie ik mee ben zijn alleszins van plan van daaruit te vertrekken (5X Z06, 1X C6, 1X C5 en een Audi R8 )
Comment
-
Hmm, Duffel is al helemaal uit de richting... Als je niet van Brussel, Aalst of Dendermonde komt, passeer je er al niet...
Op de E19 na Antwerpen heb je enkel een parking na St-Job in't Goor, de parking+tankstation nabij Hoogstraten en de parking+tankstation net over de grens in Hazeldonk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk kom ook. (bedankt voor de inschrijving R.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenJuist, jij hebt die porsche van John overgekocht zeker?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIs het tankstation net na de oprit van Duffel/Rumst richting Antwerpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtendie stak gisteren in m'n mailboxwe moeten om 10 uur in zijn, das een goei 100 km. Als we tegen half 10 vertrekken zalt wel goe zijn zeker (j/k)
Je hebt je mail niet goed gelezen hé maat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenik lees zelden de kleine lettertjes
Mag ik langs deze weg alvast iedereen bedanken voor hun geweldige inzet?
Nou...bij deze dan.
Comment
Comment