Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hebben jullie de organisatie verwittigd dat jullie niet afkomen?
Misschien ergens de groepen verenigen in de buurt van Geel? Als jullie tot daar kunnen komen? Parking van Buga in Geel? Of is dat te veel uit de richting voor julie?
Ik heb nog steeds geen roadbook ontvangen. Is dat normaal?
Ze gaan de voorlopige roadbooks niet meer versturen per post.
Rede is omdat er toch dagelijks wijzigingen zijn ivm de deelnemers en andere dingen.
Je krijgt de definitieve versie ter plaatse aan de startplaats van de roadtrip.
Misschien ergens de groepen verenigen in de buurt van Geel? Als jullie tot daar kunnen komen? Parking van Buga in Geel? Of is dat te veel uit de richting voor julie?
Ik kom vanuit Oost-Limburg. Ik woon hier op enkele kilometers van de A2 richting Eindhoven. Ik ga dus rechtstreeks rijden.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik kom vanuit Oost-Limburg. Ik woon hier op enkele kilometers van de A2 richting Eindhoven. Ik ga dus rechtstreeks rijden.
Ik kan zo 1-2-3 even niet ontdekken wie ik voor me heb, maar ik stuur je graag een Road Book toe.
Voor de mensen die niet komen. Graag even een bevestiging per mail. Ik heb 10 geweldige auto's op de reservelijst staan. Het zou erg zuur zijn op 15 Maart vrije plekken te hebben terwijl we deze mensen een plezier hadden kunnen doen.
Op 15 Maart staat vanaf 9.30 de koffie klaar. Vanaf 10 uur kan men de Road Books, Rally Bordjes en Goodie Bags bij mij persoonlijk afhalen.
Voor de goede orde nog 1 maal het adres :
NH Hoteles Waalwijk
Bevrijdingsweg 1
5161 BZ Waalwijk
Speedman wacht toch op iets moois uit het Verenigd Koninkrijk? Of heb ik het nu verkeerd?
Mocht je bolide niet op tijd zijn? Schrijf dan 3 mei in de agenda. C & C Antwerpen in Hangar 29.
Jep, levering zal normaal gezien nét op tijd zijn, daarom dus dat het nog niet 100% zeker is dat hij erbij zal zijn. Maar dat komt (hopelijk) wel in orde!
Zojuist bevestigd dat er een Nissan GT-R meedoet. Mensen die serieus een GT-R overwegen kunnen zich wenden tot de eigenaar voor een nadere kennismaking.
Thibault, blijf hoop houden want er is nog een tijdje te gaan. Ik hoop ook vurig dat je Aston Martin Vantage op tijd opgeleverd is. Ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe aanwinst. We maken er een mooi weekend van volgende week. We gaan er gewoon vanuit dat je erbij bent!
Thibault, blijf hoop houden want er is nog een tijdje te gaan. Ik hoop ook vurig dat je Aston Martin Vantage op tijd opgeleverd is. Ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe aanwinst. We maken er een mooi weekend van volgende week. We gaan er gewoon vanuit dat je erbij bent!
bedankt Arie voor de morele steun !
morgen nog eens bellen hoe t nu zit...
Comment