Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan niet aanwezig zijn.
    Speedman wss ook ni
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 't Komt stilaan korter bij,
      heeft iemand nog een plaatsje?

Nee Matthi ik wil niet in u koffer meerijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Ik kan niet aanwezig zijn.
        Speedman wss ook ni
        we wachten af

Comment

• Hebben jullie de organisatie verwittigd dat jullie niet afkomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Mensen die vertrekken vanuit Limburg mogen altijd aansluiten bij onze groep.

We vertrekken met een delegatie van 8 wagens vanuit Zolder. Dus mensen die willen aansluiten mogen me altijd een PM sturen.
            Is er ergens een plek waar de hele groep (Antwerpen) mee kan aansluiten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
              't Komt stilaan korter bij,
              heeft iemand nog een plaatsje?

Nee Matthi ik wil niet in u koffer meerijden

Mijn koffer staat altijd open voor je

Comment

• Ik heb nog steeds geen roadbook ontvangen. Is dat normaal?
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Hebben jullie de organisatie verwittigd dat jullie niet afkomen?
                  Misschien ergens de groepen verenigen in de buurt van Geel? Als jullie tot daar kunnen komen? Parking van Buga in Geel? Of is dat te veel uit de richting voor julie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik heb nog steeds geen roadbook ontvangen. Is dat normaal?
                    Ze gaan de voorlopige roadbooks niet meer versturen per post.
                    Rede is omdat er toch dagelijks wijzigingen zijn ivm de deelnemers en andere dingen.
                    Je krijgt de definitieve versie ter plaatse aan de startplaats van de roadtrip.

Comment

• Ik zie nu net wel dat de roadbook per mail werd verstuurd.

Wij gaan heel zeker mee.
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Misschien ergens de groepen verenigen in de buurt van Geel? Als jullie tot daar kunnen komen? Parking van Buga in Geel? Of is dat te veel uit de richting voor julie?
                        Ik kom vanuit Oost-Limburg. Ik woon hier op enkele kilometers van de A2 richting Eindhoven. Ik ga dus rechtstreeks rijden.
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik kom vanuit Oost-Limburg. Ik woon hier op enkele kilometers van de A2 richting Eindhoven. Ik ga dus rechtstreeks rijden.

Ik kan zo 1-2-3 even niet ontdekken wie ik voor me heb, maar ik stuur je graag een Road Book toe.

Voor de mensen die niet komen. Graag even een bevestiging per mail. Ik heb 10 geweldige auto's op de reservelijst staan. Het zou erg zuur zijn op 15 Maart vrije plekken te hebben terwijl we deze mensen een plezier hadden kunnen doen.

Op 15 Maart staat vanaf 9.30 de koffie klaar. Vanaf 10 uur kan men de Road Books, Rally Bordjes en Goodie Bags bij mij persoonlijk afhalen.

Voor de goede orde nog 1 maal het adres :

NH Hoteles Waalwijk
                          Bevrijdingsweg 1
                          5161 BZ Waalwijk

Drive safely en graag tot 15 Maart!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                            we wachten af
                            Speedman wacht toch op iets moois uit het Verenigd Koninkrijk? Of heb ik het nu verkeerd?

Mocht je bolide niet op tijd zijn? Schrijf dan 3 mei in de agenda. C & C Antwerpen in Hangar 29.

Comment

• Heeft er nog iemand plaats van uit Limburg , Gent , Brussel, Antwerpen.
                              www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                                Speedman wacht toch op iets moois uit het Verenigd Koninkrijk? Of heb ik het nu verkeerd?

Mocht je bolide niet op tijd zijn? Schrijf dan 3 mei in de agenda. C & C Antwerpen in Hangar 29.
                                Jep, levering zal normaal gezien nét op tijd zijn, daarom dus dat het nog niet 100% zeker is dat hij erbij zal zijn. Maar dat komt (hopelijk) wel in orde!

Comment

• Zojuist bevestigd dat er een Nissan GT-R meedoet. Mensen die serieus een GT-R overwegen kunnen zich wenden tot de eigenaar voor een nadere kennismaking.

Comment

• Thibault, blijf hoop houden want er is nog een tijdje te gaan. Ik hoop ook vurig dat je Aston Martin Vantage op tijd opgeleverd is. Ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe aanwinst. We maken er een mooi weekend van volgende week. We gaan er gewoon vanuit dat je erbij bent!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arie Timmermans Bekijk Berichten
                                      Thibault, blijf hoop houden want er is nog een tijdje te gaan. Ik hoop ook vurig dat je Aston Martin Vantage op tijd opgeleverd is. Ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe aanwinst. We maken er een mooi weekend van volgende week. We gaan er gewoon vanuit dat je erbij bent!
                                      Ik kom jou ook overal tegen he Arie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arie Timmermans Bekijk Berichten
                                        Thibault, blijf hoop houden want er is nog een tijdje te gaan. Ik hoop ook vurig dat je Aston Martin Vantage op tijd opgeleverd is. Ik ben reuze benieuwd naar je nieuwe aanwinst. We maken er een mooi weekend van volgende week. We gaan er gewoon vanuit dat je erbij bent!
                                        bedankt Arie voor de morele steun !
                                        morgen nog eens bellen hoe t nu zit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                          bedankt Arie voor de morele steun !
                                          morgen nog eens bellen hoe t nu zit...

Zou wel geweldig zijn. Veel Aston's van de partij!

België is trouwens hofleverancier voor mooie bolides aan het worden.
                                          Last edited by ; 03/03/2009, 02:46.

Comment

Working...
                                          X