goed nieuws, als de mijne niet op tijd is krijg ik de demo mee voor dat weekend !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtengoed nieuws, als de mijne niet op tijd is krijg ik de demo mee voor dat weekend !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenHeerlijk....maar ik neem aan dat je liever in je eigen bolide stapt. Hoe lang heb je eigenlijk moeten wachten?
hoe zit het met jouw abarth, abarth ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten6 maanden,
Daar heb ik niet zo lang gewacht en ook snel weer weggedaan. Te weinig ruimte, geen comfort, te veel rijgeluiden in combinatie met matige bouwkwaliteit. Wet heb ik daarvan geleerd? Niet meer naar autoverkopers luisteren en eerst proefrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtengoed nieuws, als de mijne niet op tijd is krijg ik de demo mee voor dat weekend !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ga daar met mijn banale M3 uit de toon vallen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenWat zijn de vereisten eigenlijk?
En hoeveel plaatsen zijn er zo nog?
Er is al een wachtlijst vrees ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten6 maanden,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDie staat toch niet op Z-platen dan?
tziet er naar uit dat het een DB9 wordt! de vantage is benomen vr testritten dat weekend.
is da ook goe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEven een vraagske lanceren hier. Wie van de forummers vertrekt er vanaf het tankstation langst de E19 richting Antwerpen? Lijkt me leuk vandaar uit te vertrekken met een groep wagens.
Nu is mijn andere vraag nog, dat tankstation langst de E19, waar ligt dat PRECIES? Iets van adres, als een tankstation langst een autostrade dat heeft of coördinaten voor GPS. Het groepje met wie ik mee ben zijn alleszins van plan van daaruit te vertrekken (5X Z06, 1X C6, 1X C5 en een Audi R8 )
Nog deelnemers die vertrekken vanuit Gent (oppikken van Co en dan richting C&C), momenteel met een drietal wagens vanuit Gent.
Zou leuk zijn mochten we kunnen aanpikken aan jullie treintje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenNog iemand plaats over?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenen dan?
tziet er naar uit dat het een DB9 wordt! de vantage is benomen vr testritten dat weekend.
is da ook goe?Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenmag je op z-platen naar het buitenland?
Je moet niet altijd doen alsof ik of andere kritiek uiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDat dus Thibault.
Je moet niet altijd doen alsof ik of andere kritiek uiten.
Comment
Comment