Sowieso wordt er afgesproken aan de Texaco op de E40 waar zondag ook werd afgesproken? Indien ja, we zien jullie daar!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenmag je op z-platen naar het buitenland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichtennee ...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik heb net bevestigd aan Speedman.
Men ouders doen me naar NL, en van daaruit rij ik mee met Speedman!
Dus ; tot dan jongens! ik kijk er naar uit
Bij deze: Thibault 1000 maal bedankt!
edith: is er een lijst van deelnemers?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk heb net bevestigd aan Speedman.
edith: is er een lijst van deelnemers?
Misschien even bellen Thibauke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk BerichtenEr is geen exacte lijst omdat er nogal wat aanmeldingen bijkomen maar in de mail die je toegestuurd gekregen hebt (als je betaald hebt) krijg je wel al een idee van wat er allemaal te zien zal zijn.
Zou je die eens willen posten of doorsturen via pm aub2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk heb net bevestigd aan Speedman.
edith: is er een lijst van deelnemers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEn jij hebt betaald als bijzitter? Want dat is ook verplicht... Of heeft speedman dat al gergeld voor je?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Natasha, we komen elkaar inderdaad vrijwel overal tegen. Zo zie je maar, de (auto)wereld is klein. Complimenten zover voor hetgeen je al bewerkstelligt hebt met de raodtrip. Ontzettend veel animo. We zien elkaar volgende week zondag.
Thibault, Marcel, mijn oudste zoon heeft je nog een SMS gestuurd.Heb je dat ontvangen?Het gaat over zijn verjaardag. Super dat je in ieder geval toch met een Aston Martin komt. Laten we er gewoon van uitgaan dat je je eigen Vantage dan al hebt,. Er komen meerdere sportwagens naar ons toe op de zondagmorgen zodat we een leuk groepje hebben om hier weg te rijden. Roger, Maarten en jij komen in ieder geval al op zaterdag naar ons.
We maken er een schitterend weekend van!
Comment
-
Roger ik heb die ontvangen, ik probeer te komen maar ik durf niks beloven.
was vergeten je zoon terug te sturen, dat heb ik bij deze gedaan
Hopen dat ik dem ijne heb, maar na een telefoon tussen aston antwerpen en het hoofdkwartier heb ik dat al min of meer opgegeven
maar een DB9 is zeker geen slechte zaak, toch niet voor mijn nieuwe bijrijders
ik kijk al maanden uit naar deze meeting, dus deze oplossing is des te leuker dat ik weet dat ik er zeker kan bijzijn.
zie het al volledig zitten om met een bende bij jou te vertrekken
en een V12 maakt ook leuke herrie hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenSowieso wordt er afgesproken aan de Texaco op de E40 waar zondag ook werd afgesproken? Indien ja, we zien jullie daar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten(zondag?) hmm Texaco Groot Bijgaarde, is wel niet direkt op onze baan, hoe laat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenTexaco Kruibeke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenKan iemand met een roadbook mij vertellen waar in Turnhout jullie passeren? Dan kom ik daar zeker een kijkje nemen.
Danku!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenPer pm dan? Ik ben die dag in Turnhout, zou echt zonde zijn moest ik deze stoet missen...
Edit: Ik zie juist dat ij verkocht is
Al iets anders op het oog?
Comment
Comment