Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sowieso wordt er afgesproken aan de Texaco op de E40 waar zondag ook werd afgesproken? Indien ja, we zien jullie daar!
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
      mag je op z-platen naar het buitenland?
      nee ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
        nee ...
        Tja..
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik heb net bevestigd aan Speedman.
          Men ouders doen me naar NL, en van daaruit rij ik mee met Speedman!
          Dus ; tot dan jongens! ik kijk er naar uit
          Bij deze: Thibault 1000 maal bedankt!

edith: is er een lijst van deelnemers?

Comment

• Er is geen exacte lijst omdat er nogal wat aanmeldingen bijkomen maar in de mail die je toegestuurd gekregen hebt (als je betaald hebt) krijg je wel al een idee van wat er allemaal te zien zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Ik heb net bevestigd aan Speedman.

Hoop dan maar dat hij niet op Z-platen staat.

Misschien even bellen Thibauke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                Er is geen exacte lijst omdat er nogal wat aanmeldingen bijkomen maar in de mail die je toegestuurd gekregen hebt (als je betaald hebt) krijg je wel al een idee van wat er allemaal te zien zal zijn.
                Ik heb die niet gekregen omdat ik heb geannuleerd met onze wagen.
                Zou je die eens willen posten of doorsturen via pm aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                  Ik heb net bevestigd aan Speedman.

En jij hebt betaald als bijzitter? Want dat is ook verplicht... Of heeft speedman dat al gergeld voor je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                    En jij hebt betaald als bijzitter? Want dat is ook verplicht... Of heeft speedman dat al gergeld voor je?
                    Komt inorde

Comment

• Natasha, we komen elkaar inderdaad vrijwel overal tegen. Zo zie je maar, de (auto)wereld is klein. Complimenten zover voor hetgeen je al bewerkstelligt hebt met de raodtrip. Ontzettend veel animo. We zien elkaar volgende week zondag.

Thibault, Marcel, mijn oudste zoon heeft je nog een SMS gestuurd.Heb je dat ontvangen?Het gaat over zijn verjaardag. Super dat je in ieder geval toch met een Aston Martin komt. Laten we er gewoon van uitgaan dat je je eigen Vantage dan al hebt,. Er komen meerdere sportwagens naar ons toe op de zondagmorgen zodat we een leuk groepje hebben om hier weg te rijden. Roger, Maarten en jij komen in ieder geval al op zaterdag naar ons.

We maken er een schitterend weekend van!

Comment

• Roger ik heb die ontvangen, ik probeer te komen maar ik durf niks beloven.
                        was vergeten je zoon terug te sturen, dat heb ik bij deze gedaan

Hopen dat ik dem ijne heb, maar na een telefoon tussen aston antwerpen en het hoofdkwartier heb ik dat al min of meer opgegeven

maar een DB9 is zeker geen slechte zaak, toch niet voor mijn nieuwe bijrijders

ik kijk al maanden uit naar deze meeting, dus deze oplossing is des te leuker dat ik weet dat ik er zeker kan bijzijn.

zie het al volledig zitten om met een bende bij jou te vertrekken

en een V12 maakt ook leuke herrie hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                          Sowieso wordt er afgesproken aan de Texaco op de E40 waar zondag ook werd afgesproken? Indien ja, we zien jullie daar!
                          (zondag?) hmm Texaco Groot Bijgaarde, is wel niet direkt op onze baan, hoe laat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                            (zondag?) hmm Texaco Groot Bijgaarde, is wel niet direkt op onze baan, hoe laat?
                            Texaco Kruibeke

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Texaco Kruibeke
                              E40...E17 als het maar Texaco is blijkbaar

Comment

• Wij komen dan ook naar de Texaco.

Comment

• Ik dacht dat 't aan de oprit van Rumst/Duffel lag. Hebben we vorige keer toch gemeet met C&C X-mas edition.

Comment

• Kan iemand met een roadbook mij vertellen waar in Turnhout jullie passeren? Dan kom ik daar zeker een kijkje nemen.

Danku!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                      Kan iemand met een roadbook mij vertellen waar in Turnhout jullie passeren? Dan kom ik daar zeker een kijkje nemen.

Danku!
                                      Er mogen geen locaties vermeld worden.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Per pm dan? Ik ben die dag in Turnhout, zou echt zonde zijn moest ik deze stoet missen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                          Per pm dan? Ik ben die dag in Turnhout, zou echt zonde zijn moest ik deze stoet missen...
                                          Je moest je maar ingeschreven hebben met de M5.

Edit: Ik zie juist dat ij verkocht is

Al iets anders op het oog?

Comment

Working...
                                          X