Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    Wie en wat gaat er nu mee van Belgische bodem? En op welke locatie te vertrekken ?

E19 tankstation Rumst/Duffel (omstreeks 08.30u, vertrek 09.00u stipt)
    - Bas (Lotus Exige)
    - Rami (iet)
    - Dixie (Porsche 996 TT +500PK)
    - Schilder (Z06)
    - Tom (Porsche 997 GT3RS)
    - Daggie (Porsche 997 C2S)
    - Oli4 (iet gelak ik)
    - J (AM V8 Vantage N400)
    - Bennyvc (Honda Civic Type R)
    - Alex Lotus Elise (lotus elise)
    - Wannes (c6Z06)

Ik vertrek vanuit Brugge even stoppen in Gent, m'n co in de wagen laden + 2 wagens aanpikken.
    Enig idee hoe laat (+/- 20' ) jullie Antwerpen passeren? Het zou "hartstikke leuk" ( alvast wat uitdrukkingen oefenen) zijn om bij jullie groep aan te sluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
      Ik vertrek vanuit Brugge even stoppen in Gent, m'n co in de wagen laden + 2 wagens aanpikken.
      Enig idee hoe laat (+/- 20' ) jullie Antwerpen passeren? Het zou "hartstikke leuk" ( alvast wat uitdrukkingen oefenen) zijn om bij jullie groep aan te sluiten.
      Als we om 9u stipt vertrekken dan zouden we zo'n 10 minuten later ons op de ring moeten bevinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Als we om 9u stipt vertrekken dan zouden we zo'n 10 minuten later ons op de ring moeten bevinden.
        Ok, dus de ring op met ingedrukt rempedaal zodat jullie mij kunnen in halen

Comment

• Ik woon vlakbij de Nederlandse grens en de A2. Ik rijd rechtstreeks...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Zolang ge maar van de warpspeed knop afblijft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik woon vlakbij de Nederlandse grens en de A2. Ik rijd rechtstreeks...
              Ik twijfel zo ook... Langs de A2 is voor mij enkele minuten sneller dan over de E313, en die E313 vind ik geen plezier om op te rijden (de A2 is daarentegen vaak gewoon de CC instellen en rustig op het ZOAB-asfalt rijden). Extra punten voor het bezien van de vooruitgang van de werken in Eindhoven en Den Bosch .

Comment

• tziet er dus idd niet te best uit, met Z platen mag je niet in het buitenland, wist ik ondertussen wel,

maar ik had gehoopt een regeling te treffen met mijn verzekering om de platen van mijn civicske voor 2 dagen op de 'vervangwagen' DB9 te zetten mits een opleg,

maar daar willen ze ni van weten.

heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

Comment

• Op goed geluk? Of is dat not done?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• geen sprake van,
                    als er iemand tegen mij rijdt ben ik niet verzekerd 1

en 2: ze kunnen de wagen gewoon in beslag nemen omdat de nummerplaat niet overeenkomt met het voertuig waarop de nummerplaat is ingeschreven.

tzal dus njet worden.

bij aston zeggen ze dat mijn wagen de week erna wordt geleverd.

talk about bad luck

op naar de volgende meeting dan maar he

Comment

• Ik zou het risico inderdaad ook niet nemen.
                      OO 00 OO

Comment

• Wat je wel kan doen is bij de groep aansluiten eens we in België zijn...

Dat is dan toch sowieso beter dan niets.
                        OO 00 OO

Comment

• vraag mij nu af, bestaan er geen garageplaten uit Nederland die ik kan gebruiken? Dan is t probleem toch opgelost ?

Comment

• Tijdelijke platen uit Duitsland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                              vraag mij nu af, bestaan er geen garageplaten uit Nederland die ik kan gebruiken? Dan is t probleem toch opgelost ?
                              Met garageplaten mag jij in principe ook de baan ni op he, zelfs ni in België, als je het allemaal wettelijk in orde wilt hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Met garageplaten mag jij in principe ook de baan ni op he, zelfs ni in België, als je het allemaal wettelijk in orde wilt hebben
                                nee he

Comment

• als ik het goed heb mag een particulier niet rijden met ZZ platen, Z platen wel.
                                  mijn broer is zo is tegen gehouden tijdens een testrit met een Porsche en hij is mogen meegaan naar het bureau. Porsche is hem daar moeten gaan halen
                                  De boete heeft Porsche wel betaald.
                                  ivm de nummerplaat, dat is echt pech. ik hoop dat je nog een oplossing kan vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                    als ik het goed heb mag een particulier niet rijden met ZZ platen, Z platen wel.
                                    mijn broer is zo is tegen gehouden tijdens een testrit met een Porsche en hij is mogen meegaan naar het bureau. Porsche is hem daar moeten gaan halen
                                    De boete heeft Porsche wel betaald.
                                    ivm de nummerplaat, dat is echt pech. ik hoop dat je nog een oplossing kan vinden.
                                    Met een Z-plaat zonder de handelaar of verkoper erbij is zowiezo ook verboden hoor ...
                                    Een "vervangwagen" mag nooit met Z-plaat uitgeleend worden.

Comment

• dan heb ik de wet al meerdere malen overtreden

btw ir_fuel, Hoe was het salon?

Comment

• Je nrplaten van je Aston zelf zijn nog niet toegekomen?
                                        Of kan je dealer je geen nrplaat van hun geven (geen Z-plaat) voor 1 dag?

En als laatste optie inderdaad duitse transitplaten, al kost dat natuurlijk alweer wat extra.

Comment

• [Wie en wat gaat er nu mee van Belgische bodem? En op welke locatie te vertrekken ?

E19 tankstation Rumst/Duffel (omstreeks 08.30u, vertrek 09.00u stipt)
                                          - Bas (Lotus Exige)
                                          - Rami (iet)
                                          - Dixie (Porsche 996 TT +500PK)
                                          - Schilder (Z06)
                                          - Tom (Porsche 997 GT3RS)
                                          - Daggie (Porsche 997 C2S)
                                          - Oli4 (iet gelak ik)
                                          - J (AM V8 Vantage N400)
                                          - Bennyvc (Honda Civic Type R)
                                          - Alex Lotus Elise (lotus elise)
                                          - Wannes (c6Z06)
                                          - WimV (Aston Martin V8 Vantage Roadster)

Comment

Working...
                                          X