Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    nee he
    Ik zou het niet riskeren, want vrees dat onze vrienden wel streng zullen toekijken op alles, en met zo'n platen zou het wel kunnen dat ze je eruit halen,.... en dat zou jammer zijn.
    We spreken wel eens af in Gent met de Aston. Cu in Waalwijk !!

Comment

• De groep van Gerry (SLR Roadster, Murcie, Gallardo, Pantera, F355, R8, Bentley GT, ...) vertrekt om 8u30 in Nijlen.

Als dat te combineren valt, laat het mij weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
        SLR Roadster
        Ow zekers!

Bestaan daar pics van?
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Gaat Denniske ook van de partij zijn?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
            Ik zou het niet riskeren, want vrees dat onze vrienden wel streng zullen toekijken op alles, en met zo'n platen zou het wel kunnen dat ze je eruit halen,.... en dat zou jammer zijn.
            We spreken wel eens af in Gent met de Aston. Cu in Waalwijk !!
            nee tzal njet zijn, met Z platen mag je niet naar het buitenland

en als ik begin van transitplaten tegen aston dat gaan ze ook niet aanvaarden.

niks aan te doen. de volgende meeting dan maar..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Gaat Denniske ook van de partij zijn?

Ik logeer de nacht ervoor in Waalwijk in dat hotel en zal dus al vroeg aanwezig zijn voor de nodige foto's.

Tijdens de rondrit zal ik met Natasha meerijden in de RS6 Sedan of R32 (Moest die RS6 niet op tijd z'n nummerplaten hebben. )
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• een welgemeende; fuck
                maarja.. next time.
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

De groep van Gerry (SLR Roadster, Murcie, Gallardo, Pantera, F355, R8, Bentley GT, ...) vertrekt om 8u30 in Nijlen.

Als ze effectief om 8.30u vertrekken en er geen probleem van maken om via Duffel naar de oprit van de E19 te rijden moet dat kunnen.

Laat maar iets horen. Zou best tof zijn.

Comment

De groep van Gerry (SLR Roadster, Murcie, Gallardo, Pantera, F355, R8, Bentley GT, ...) vertrekt om 8u30 in Nijlen.

rijden jullie nog via duffel of ineens richting antwerpen?
                    Waar spreken jullie af, parking goormans neem ik aan?

Comment

• Het zou wel eens kunnen dat ik zondag eens kijkje kom nemen op de parking aan den E19. Weet nog niet of ik in de namiddag jullie in de buurt van turnhout zal zien. Het zal dan normaal gezien met de moto zijn.

Comment

• Hopelijk zijn de weergoden ons wat gunstig gezind...
                        OO 00 OO

Comment

Hopelijk zijn de weergoden ons wat gunstig gezind...
                          14-15 graden met maximaal 1 mm neerslag. Dat is niet te veel. Met een beetje geluk houden we het zelfs droog.

Comment

Hopelijk zijn de weergoden ons wat gunstig gezind...
                            Ik denk het wel hoor. Er stond in de mail dat er gereden wordt volgens nummer. Dus we rijden niet ver achter u, lieve David.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Ik logeer de nacht ervoor in Waalwijk in dat hotel en zal dus al vroeg aanwezig zijn voor de nodige foto's.

Tijdens de rondrit zal ik met Natasha meerijden in de RS6 Sedan of R32 (Moest die RS6 niet op tijd z'n nummerplaten hebben. )
                              Opel Corsa 1.3CDTI EcoFlex gaat het worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                                Opel Corsa 1.3CDTI EcoFlex gaat het worden
                                Zuinigste kar van de rondrit

Comment

• Als ik de deelnemerslijst bekijk ga ik toch wat uit de toon vallen met mijn banale M3...
                                  OO 00 OO

Comment

Als ik de deelnemerslijst bekijk ga ik toch wat uit de toon vallen met mijn banale M3...
                                    De ML ook hoor

Comment

• De Exige ook hoor.

Mijn simpel lotuske is zo duur en exclusief als Rami zijn velgen + 2 bakken naft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                        De Exige ook hoor.

Mijn simpel lotuske is zo duur en exclusief als Rami zijn velgen + 2 bakken naft
                                        Onzin! Je moet jezelf ( lees: je auto ) niet zo tekort doen.

Het gaat niet alleen maar om de supercars, maar om het geheel. Ik kan persoonlijk erg genieten van een Exige of een M3. Sterker nog...kan blij worden van een R32

Comment

• Ik zal 't moeten hebben van de velgen, ach wat.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X