Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
miljaar , ik zal s'morgens nog even moeten werken...mijne bakker heeft en weekendje aan zee geboekt, dus zal ik de koekjes en het brood moeten bakken...dus 9 uur zal scherp worden...
zal wat vroeger op staan en zorgen dat de vette al in de juiste richting staat..en desnoods zal het een achtervolging worden op het scherp van de snee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenmiljaar , ik zal s'morgens nog even moeten werken...mijne bakker heeft en weekendje aan zee geboekt, dus zal ik de koekjes en het brood moeten bakken...dus 9 uur zal scherp worden...
zal wat vroeger op staan en zorgen dat de vette al in de juiste richting staat..en desnoods zal het een achtervolging worden op het scherp van de snee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKans is niet onbestaande dat ik nog een kleine tussenstop wil inlassen aan die parking op de E19 richting Breda. De naam ontglipt me gewoon waar dat ergens gelegen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKans is niet onbestaande dat ik nog een kleine tussenstop wil inlassen aan die parking op de E19 richting Breda. De naam ontglipt me gewoon waar dat ergens gelegen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenmiljaar , ik zal s'morgens nog even moeten werken...mijne bakker heeft en weekendje aan zee geboekt, dus zal ik de koekjes en het brood moeten bakken...dus 9 uur zal scherp worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenen de ganse dag met bedampte ruiten en een bakkersgeur rond rijden zeker
ik zal zien wat ik kan doenOorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
Als de Rami nu nog wa materiaal vanuit zijn branche meebrengt wordt dat nen heel gezellige zondagmorgen.
In beide gevallen " steamy windows "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenIn beide gevallen " steamy windows "
edit: we krijgen de route pas de dag zelf, dus ik denk niet dat iemand weet wanneer we daar gaan langskomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenWeet er iemand waar precies ze Turnhout ze langskomen. Ik zou graag is komen kijken
I would love to tell you.....But I won't.
Ik zou naar Oud Turnhout gaan. En dan je oren goed spitsen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe parking die mijn naam draagt? Brecht? Als je van Antwerpen de snelweg richting NL neemt (Rotterdam/Breda?) kolm je die tegen. De limburg groep kan daar eventueel wel aansluiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenZal een gezellige boel worden daar. Beslagen ramen!
K'heb de indruk dat Abarth wel een beetje van het idee van die beslagen ramen houdt
Is er in een 500 eig genoeg plaats voor activiteiten die tot 'steamy windows' kunnen leiden?
Comment
Comment