Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
    Opel Corsa 1.3CDTI EcoFlex gaat het worden
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• miljaar , ik zal s'morgens nog even moeten werken...mijne bakker heeft en weekendje aan zee geboekt, dus zal ik de koekjes en het brood moeten bakken...dus 9 uur zal scherp worden...
      zal wat vroeger op staan en zorgen dat de vette al in de juiste richting staat..en desnoods zal het een achtervolging worden op het scherp van de snee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        miljaar , ik zal s'morgens nog even moeten werken...mijne bakker heeft en weekendje aan zee geboekt, dus zal ik de koekjes en het brood moeten bakken...dus 9 uur zal scherp worden...
        zal wat vroeger op staan en zorgen dat de vette al in de juiste richting staat..en desnoods zal het een achtervolging worden op het scherp van de snee
        Das nu wel pech da ge ni gewoon de lokale Opel club moet gaan inhalen he. Uw "voorliggers" hebben ook wel wa poeier onder hun gat

Comment

• Kans is niet onbestaande dat ik nog een kleine tussenstop wil inlassen aan die parking op de E19 richting Breda. De naam ontglipt me gewoon waar dat ergens gelegen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Kans is niet onbestaande dat ik nog een kleine tussenstop wil inlassen aan die parking op de E19 richting Breda. De naam ontglipt me gewoon waar dat ergens gelegen is
            st Job?

Comment

Kans is niet onbestaande dat ik nog een kleine tussenstop wil inlassen aan die parking op de E19 richting Breda. De naam ontglipt me gewoon waar dat ergens gelegen is
              ik heb uw nummer , dus ik kan contact houden ..dat komt wel goed.

Comment

miljaar , ik zal s'morgens nog even moeten werken...mijne bakker heeft en weekendje aan zee geboekt, dus zal ik de koekjes en het brood moeten bakken...dus 9 uur zal scherp worden...
                Dan kunt gij als goede forum-medemens in één keer ook wa koekjes en brood meepakken voor een tankstation-ontbijt zondag ?

Comment

• en de ganse dag met bedampte ruiten en een bakkersgeur rond rijden zeker

ik zal zien wat ik kan doen

Comment

• hahahaha bakkersgeur

Comment

• Als de Rami nu nog wa materiaal vanuit zijn branche meebrengt wordt dat nen heel gezellige zondagmorgen.

Comment

• beetje achtergrondmuziek bedoelde :p

Comment

en de ganse dag met bedampte ruiten en een bakkersgeur rond rijden zeker

ik zal zien wat ik kan doen
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten

Als de Rami nu nog wa materiaal vanuit zijn branche meebrengt wordt dat nen heel gezellige zondagmorgen.

In beide gevallen " steamy windows "

Comment

• Weet er iemand waar precies ze Turnhout ze langskomen. Ik zou graag is komen kijken

Comment

In beide gevallen " steamy windows "
                              OMG

edit: we krijgen de route pas de dag zelf, dus ik denk niet dat iemand weet wanneer we daar gaan langskomen
                              Last edited by ; 10/03/2009, 19:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                Weet er iemand waar precies ze Turnhout ze langskomen. Ik zou graag is komen kijken

I would love to tell you.....But I won't.

Ik zou naar Oud Turnhout gaan. En dan je oren goed spitsen.

Comment

De parking die mijn naam draagt? Brecht? Als je van Antwerpen de snelweg richting NL neemt (Rotterdam/Breda?) kolm je die tegen. De limburg groep kan daar eventueel wel aansluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    De parking die mijn naam draagt? Brecht? Als je van Antwerpen de snelweg richting NL neemt (Rotterdam/Breda?) kolm je die tegen. De limburg groep kan daar eventueel wel aansluiten.
                                    Zal een gezellige boel worden daar. Beslagen ramen!

Comment

Zal een gezellige boel worden daar. Beslagen ramen!

K'heb de indruk dat Abarth wel een beetje van het idee van die beslagen ramen houdt

Is er in een 500 eig genoeg plaats voor activiteiten die tot 'steamy windows' kunnen leiden?

Comment

• daar heb je niet al te veel plaats voor nodig hoor...
                                        coit, we zijn aan't afwijken...

Comment

• Weersvoorspellingen zijn niet echt gunstig...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X