Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
    E19 tankstation Rumst/Duffel (omstreeks 08.30u, vertrek 09.00u stipt)

Soit, iemand die een veilige parking in de buurt kent? Ik zal met mijn eigen auto naar ginder komen en die zou daar een hele dag moeten staan...
    Ik ken er nog ene met een garage met zo'n lift in de buurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
      Ik ken er nog ene met een garage met zo'n lift in de buurt
      Woont Rami zo dicht want ik zou liever m'n wagen veilig geparkeerd hebben!
      AutoMinded.be

Comment

• ETA België? Voor de rondrit?

Zit het in deel 1 of deel 2 van de toer?
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• als het nie regent (heb nie veel zin om mijnen Eos400 op waterdichtheid te testen) dan kom ik met de moto naar Brecht. Aangezien ik nie ingeschreven ben moede dus ook nie wachten hé. Ik zal der wel op tijd zijn. Rij gewoon mee tot in waalwijk om daar wa pics te nemen en dna probeer ik voor jullie in Turnhout te zijn om daar wa fly by shots te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
            als het nie regent (heb nie veel zin om mijnen Eos400 op waterdichtheid te testen) dan kom ik met de moto naar Brecht. Aangezien ik nie ingeschreven ben moede dus ook nie wachten hé. Ik zal der wel op tijd zijn. Rij gewoon mee tot in waalwijk om daar wa pics te nemen en dna probeer ik voor jullie in Turnhout te zijn om daar wa fly by shots te nemen.
            Drive bye shots

Comment

• Ziezo, de M3 is spik en span.

Toch denk ik dat het verloren moeite is geweest, want ik verwacht morgen toch wat regen. In de voormiddag zou het wat kunnen regenen, maar in de namiddag gaat het misschien droog blijven.

Cabriorijden zal er hoogstschaarwijnlijk niet bij zijn. Ik heb toch het windscherm meegenomen, in geval van...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ziezo, de M3 is spik en span.

Toch denk ik dat het verloren moeite is geweest, want ik verwacht morgen toch wat regen. In de voormiddag zou het wat kunnen regenen, maar in de namiddag gaat het misschien droog blijven.

Cabriorijden zal er hoogstschaarwijnlijk niet bij zijn. Ik heb toch het windscherm meegenomen, in geval van...
                Oh troost u ... bij mij zal het met toupet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Drive bye shots
                  Ik wou ook eerst drive bye shots gaan nemen, maar ik ga dat toch maar niet doen...

Comment

Ziezo, de M3 is spik en span.

vanvond ook nog vlug een wasbeurt gegeven, en met een beetje geluk blijft het toch droog denk ik, mss een zonnestraal, en dan dakje open,....

Comment

• 'k Heb er zin in!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Heren....het beloofd droog te worden. Niet warm.....zo'n 10 graden, maar droog!

Doe voorzichtig op de weg naar Waalwijk en ik zie jullie bij de koffie.

Comment

• Ik kijk er echt naar uit...

Zo'n eens heerlijk decadent doen met zo'n bende dikke bakken in tijden van recessie...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik kijk er echt naar uit...

Zo'n eens heerlijk decadent doen met zo'n bende dikke bakken in tijden van recessie...
                            Hahaha

Iemand het adres van de Total? De enigste Total dat m'n GPS vindt is "TOTAL REET" in Rumst. Er staat geen adres bij dus ik denk dat het de juiste is?

EDIT:

TOTAL
                            E19 BRUSSEL DIRECTION ANTWERPEN
                            2840 WAARLOOS
                            Telefoon: 015318141

of is het DIRECTION BRUSSELS?
                            Last edited by Ritsuke; 14/03/2009, 23:10.
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Oh troost u ... bij mij zal het met toupet zijn
                              Is je 'hoedje' nu nog niet klaar?

tsss...

Comment

• Ik ben van plan de stoet de hele dag te volgen. Ik lever dus pics :-)
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                  Hahaha

Iemand het adres van de Total? De enigste Total dat m'n GPS vindt is "TOTAL REET" in Rumst. Er staat geen adres bij dus ik denk dat het de juiste is?

EDIT:

TOTAL
                                  E19 BRUSSEL DIRECTION ANTWERPEN
                                  2840 WAARLOOS
                                  Telefoon: 015318141

of is het DIRECTION BRUSSELS?
                                  tis richting Antwerpen

Comment

• En we zien het zitten.

Comment

• Aanwezig als co van de N400...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        En we zien het zitten.
                                        meesterlijke avatar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          meesterlijke avatar
                                          Deze keer 't wat deftig houden, niet de grasveldjes in Holland omploegen enzo

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X