Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenIk ken er nog ene met een garage met zo'n lift in de buurt
Comment
-
ETA België? Voor de rondrit?
Zit het in deel 1 of deel 2 van de toer?
Comment
-
als het nie regent (heb nie veel zin om mijnen Eos400 op waterdichtheid te testen) dan kom ik met de moto naar Brecht. Aangezien ik nie ingeschreven ben moede dus ook nie wachten hé. Ik zal der wel op tijd zijn. Rij gewoon mee tot in waalwijk om daar wa pics te nemen en dna probeer ik voor jullie in Turnhout te zijn om daar wa fly by shots te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenals het nie regent (heb nie veel zin om mijnen Eos400 op waterdichtheid te testen) dan kom ik met de moto naar Brecht. Aangezien ik nie ingeschreven ben moede dus ook nie wachten hé. Ik zal der wel op tijd zijn. Rij gewoon mee tot in waalwijk om daar wa pics te nemen en dna probeer ik voor jullie in Turnhout te zijn om daar wa fly by shots te nemen.
Comment
-
Ziezo, de M3 is spik en span.
Toch denk ik dat het verloren moeite is geweest, want ik verwacht morgen toch wat regen. In de voormiddag zou het wat kunnen regenen, maar in de namiddag gaat het misschien droog blijven.
Cabriorijden zal er hoogstschaarwijnlijk niet bij zijn. Ik heb toch het windscherm meegenomen, in geval van...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZiezo, de M3 is spik en span.
Toch denk ik dat het verloren moeite is geweest, want ik verwacht morgen toch wat regen. In de voormiddag zou het wat kunnen regenen, maar in de namiddag gaat het misschien droog blijven.
Cabriorijden zal er hoogstschaarwijnlijk niet bij zijn. Ik heb toch het windscherm meegenomen, in geval van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDrive bye shots
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZiezo, de M3 is spik en span.
Cabriorijden zal er hoogstschaarwijnlijk niet bij zijn. Ik heb toch het windscherm meegenomen, in geval van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk kijk er echt naar uit...
Zo'n eens heerlijk decadent doen met zo'n bende dikke bakken in tijden van recessie...
Iemand het adres van de Total? De enigste Total dat m'n GPS vindt is "TOTAL REET" in Rumst. Er staat geen adres bij dus ik denk dat het de juiste is?
EDIT:
TOTAL
E19 BRUSSEL DIRECTION ANTWERPEN
2840 WAARLOOS
Telefoon: 015318141
of is het DIRECTION BRUSSELS?Last edited by Ritsuke; 14/03/2009, 23:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOh troost u ... bij mij zal het met toupet zijn
tsss...
Comment
-
Ik ben van plan de stoet de hele dag te volgen. Ik lever dus pics :-)Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenHahaha
Iemand het adres van de Total? De enigste Total dat m'n GPS vindt is "TOTAL REET" in Rumst. Er staat geen adres bij dus ik denk dat het de juiste is?
EDIT:
TOTAL
E19 BRUSSEL DIRECTION ANTWERPEN
2840 WAARLOOS
Telefoon: 015318141
of is het DIRECTION BRUSSELS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenEn we zien het zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmeesterlijke avatar
Comment
Comment