Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Roadtrip: 15 maart 2009
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDeze keer 't wat deftig houden, niet de grasveldjes in Holland omploegen enzo
ik kreeg al medelijden met simoni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik kreeg al medelijden met simoni
Nog eens die bumper vol modder driften.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk BerichtenIk ben van plan de stoet de hele dag te volgen. Ik lever dus pics :-)
Comment
-
[quote=Ritsuke;3301047]E19 tankstation Rumst/Duffel (omstreeks 08.30u, vertrek 09.00u stipt)
- Bas (Lotus Exige)
- Rami (iet)
- Dixie (Porsche 996 TT +500PK)
- Schilder (Z06)
- Tom (Porsche 997 GT3RS)
- Daggie (Porsche 997 C2S)
- Oli4 (iet gelak ik)
- J (AM V8 Vantage N400)
- Bennyvc (Honda Civic Type R)
- Alex Lotus Elise (lotus elise)
- Wannes (c6Z06)
- WimV (Aston Martin V8 Vantage Roadster)
- Nick - Spillies - Ritsuke (Audi RS6 plus)
- Greg (Caterham R300)
- Geoffrey (MINI JCW)
- Flupke73 (Morgan)
Sluiten aan vanaf parking "Brecht" langst E19 richting Breda (09.15):
- Juster (Z06)
- Danny (Z06)
- JP (C6)
- Tom (C5)
- Floor (RAM SRT10)
- Hans (RAM SRT10)
-Reys (997 4S)
-DimitriD.F.(TT)
-Dimiti's vriend(geen idee)
Comment
-
fresh out of bed, ready for a drive :-)Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ik ben er klaar voor.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtennu zet ik er nog gauw de lans tegen.
ook ne goeimorgen, en gene regen, hopelijk blijft het zo, tot sebiet he!
Comment
-
Ik ben al terug thuis. Een uur na het vertrek ben ik mij onwel beginnen voelen. Ik heb mij effe opzij gezet om wat te rusten en heb ook een Dafalgan ingenomen, maar het werd niet beter. Tegen mijn zin en met de nodige hartpijn heb ik dan beslist om ermee te stoppen en terug naar huis te rijden.
Ik heb ondertussen een paar uren op de zetel gelegen en voel mij al wat beter, maar nog niet 100%. Hopelijk ben ik niet gepakt door één of ander griepvirus.
Dat dit juist vandaag moet gebeuren...
Het was dan ook een schitterende activiteit. Toen we in Waalwijk aankwamen stond er een file van exclusieve wagens om de parking op te rijden. het was echt indrukwekkend. Denniske was natuurlijk al van post en heeft deze file op de gevoelige plat kunnen vastleggen. Ik ben benieuwd naar z'n foto's.
We hadden ook geluk met het weer waardoor we de rit hebben ingezet met het dak open. Ik ben vertrokken achter een DB9 en heb dan ook intens genoten van het schitterende geluid dat deze wagen maakt.
Na een paar kilometer werden we een weg ingestuurd waar een toegangsverbod was. Ik vermoed dat deze verbodsplaat werd aangebracht omdat er op de paralelle weg wegenwerken waren en dat deze weg dan niet als sluikweg zou gebruikt worden. Uiteindelijk hebben we snel de juiste weg gevonden. Het was dan ook gemakkelijk dat de straatnamen er telkens bijstonden. Lang leve het GPS.
Ik heb dus zeer veel spijt dat ik de rit niet heb kunnen afmaken. Ook heb ik niet de kans gehad om een aantal forummers aan te spreken zoals bijv. Wannes en Rami die ik wel heb zien rijden. Ook heb ik net voor het vertrek Wooter tegen het lijf gelopen. Hij kwam ons zeggen dat we ons dak moeten openzetten... Mijn vrouw heeft dan ook vandaag kunnen vaststellen dat open rijden met windscherm aan een temperatuur van 10°C goed te doen is.
Ik ben vanaf nu zeer benieuwd naar de foto's...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoob Bekijk Berichtenwij zijn ook al terug thuis, mensen die een af en toe een rode bora vlug zagen voorbijkomen ^^
Nogal gehaast op autosnelweg?
Check1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenU heb'k niet zien vertrekkenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk had nr. 5 en zat in de eerste groep. Ik stond zeer kort bij de uitgang geparkeerd en was één van de eersten weg. Vandaar misschien...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Terwijl jullie al aan het nagenieten zijn met een kopje koffie heb ik net de eerste foto´s op mijn Pc staan. Jip die fotograaf in het veld vlak voor oud-turnhout was ik. Hieronder al een paar fotokes van treintje vertrokken uit belgië. er zat ergens een groot gat tussen de wagens waardoor ik dacht dat julie allemaal langs waren en ik er wat had gemist. Blijkbaar zaten er nog een hoopke achter die ik dan in het centrum van oud-trunhout gezien heb (oa Rami, paar corvettes de tomaso...) meer foto´s volgen later.
Comment
-
Toffe wagens gezien vandaag waaronder de Nissan GT-R, Aston Martin DBS, veel R8'en, Ferrari F430 Scuderia, McLaren SLR, etc.
Prijs van dikste geluid gaat naar... de BMW M5 met Eismann uitlaat (de grijze). Damn wat klonk die lekker!
Ook een beetje op mijn honger blijven zitten wegens ontbreken van de Enzo en de Carrera GT's. Dacht ook geen Wiesmann noch LP560-4 gezien te hebben. Jammer dat die afgehaakt hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAaaaah, bordeaux-rood?
Nogal gehaast op autosnelweg?
Check
Comment
Comment