Oorspronkelijk geplaatst door Tomson
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
87e salon voor lichte bedrijfsvoertuigen 17/01/09 - 25/01/09
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenMen kan ver met de opbouw gaan starten, jammer van de afwezige merken !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenWelke afwezige merken?
Natuurlijk merken zoals Infiniti, Lexus, Alfa Romeo, Lancia, ... zijn er niet omdat die niet meteen de gepaste modellen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk BerichtenTruks vrij te bezoeken of nog steeds speciale kaart nodig ??
M'n pa wou na een paar jaar nog eens de trucks bezoeken.
Spijtig, want ik zie die grote bakken wel graag !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenMa gelijk de suv's van alle merken enz... die staan er allemaal?
En de viano ook?
Het is niet zwaar de moeite maar er zijn toch wel enkele leuke wagens te zien: M5 Touring, nieuwe 3 en MX-5, S4 Avant, Mini JCW Hatch en Clubman, Insignia Sports Tourer, SL 63 AMG, nieuwe Legend, Abarth 500, GT-R, Genesis Coupé, ...
Comment
-
@TCT: Ik heb wel zin in VIP avond. Open je iets in meeting topic? Bestel ik alvast een ticket.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenEr staan 3 Vianos. Maar niet elke SUV van elk merk.
Het is niet zwaar de moeite maar er zijn toch wel enkele leuke wagens te zien: M5 Touring, nieuwe 3 en MX-5, S4 Avant, Mini JCW Hatch en Clubman, Insignia Sports Tourer, SL 63 AMG, nieuwe Legend, Abarth 500, GT-R, Genesis Coupé, ...
Ma tis omda onze pa nen nieven oto nodig heeft.Tmoet Iets grootzijn
Comment
-
Net telefoon gehad van een maat om te zien of ik niet ga.
Ach, waarom ook niet.
In principe ben ik meer een dealerafschuimer als er een nieuw model wordt voorgesteld en er zijn opendeurdagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVolkswagen staat in de patio en zal dit speeltje bijhebben:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMjah, krijg geen enkele foto hier, dan maar het artikeltje
http://www.autogids.be/artikel/proto...cept-11494.htm
Comment
Comment