Mededeling

Collapse
No announcement yet.

87e salon voor lichte bedrijfsvoertuigen 17/01/09 - 25/01/09

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk Berichten
    Wat is eigenlijk de beste dag om foto's te nemen. Dit jaar op de eerste dag gegaan (publieksdag) en dit viel ook goed mee. Is het later op de week nog kalmer of word het alleen maar erger.

Vip lijkt me ook interessant, maar is dit enkel rondgaan of komt er meer bij ? Want anders vind ik 31.5 wat duur om juist foto's te komen nemen en eens rond te horen.

Iets met aftermarket ook dit jaar ? Denk ik aan Pioneer en nog zo'n standen .
    eten en drinken en de vip avond is een echte gala-avond

Comment

mijn alfa is voor mij wel een vrijetijdsvoertuig in elk geval
      ziet er niet echt de moeite uit voor mij tot nu toe, we zien wel(ook examens...)
      Giulietta

Comment

Men kan ver met de opbouw gaan starten, jammer van de afwezige merken !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
          Men kan ver met de opbouw gaan starten, jammer van de afwezige merken !!
          Welke afwezige merken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
            Welke afwezige merken?
            De enige die afgezegd heeft is Daf.

Natuurlijk merken zoals Infiniti, Lexus, Alfa Romeo, Lancia, ... zijn er niet omdat die niet meteen de gepaste modellen hebben.

Comment

Truks vrij te bezoeken of nog steeds speciale kaart nodig ??

M'n pa wou na een paar jaar nog eens de trucks bezoeken.

Comment

Gezien de verwachtingen niet al te hoog liggen ga ik deze editie overslaan denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk Berichten
                  Truks vrij te bezoeken of nog steeds speciale kaart nodig ??

M'n pa wou na een paar jaar nog eens de trucks bezoeken.
                  Dat is nog steeds een appart event, en ik zie dat niet gauw terug één salon worden !!

Spijtig, want ik zie die grote bakken wel graag !!

Comment

Ik twijfel nog of ik zou gaan.

Comment

Subaru is er ook niet.

Comment

Ma gelijk de suv's van alle merken enz... die staan er allemaal?

En de viano ook?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          Ma gelijk de suv's van alle merken enz... die staan er allemaal?

En de viano ook?
                          Er staan 3 Vianos. Maar niet elke SUV van elk merk.

Het is niet zwaar de moeite maar er zijn toch wel enkele leuke wagens te zien: M5 Touring, nieuwe 3 en MX-5, S4 Avant, Mini JCW Hatch en Clubman, Insignia Sports Tourer, SL 63 AMG, nieuwe Legend, Abarth 500, GT-R, Genesis Coupé, ...

Comment

@TCT: Ik heb wel zin in VIP avond. Open je iets in meeting topic? Bestel ik alvast een ticket.
                            AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                              Er staan 3 Vianos. Maar niet elke SUV van elk merk.

Het is niet zwaar de moeite maar er zijn toch wel enkele leuke wagens te zien: M5 Touring, nieuwe 3 en MX-5, S4 Avant, Mini JCW Hatch en Clubman, Insignia Sports Tourer, SL 63 AMG, nieuwe Legend, Abarth 500, GT-R, Genesis Coupé, ...

Ma tis omda onze pa nen nieven oto nodig heeft.Tmoet Iets grootzijn

Comment

Net telefoon gehad van een maat om te zien of ik niet ga.

Ach, waarom ook niet.

In principe ben ik meer een dealerafschuimer als er een nieuw model wordt voorgesteld en er zijn opendeurdagen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Heb de indruk dat ook hier de autosalonkoorts sterk verminderd is tegenover andere jaren....

Comment

Volkswagen staat in de patio en zal dit speeltje bijhebben:

1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                      Volkswagen staat in de patio en zal dit speeltje bijhebben:

een kruisje? mja tzal er allesinds even saai uitzien...

Comment

Mjah, krijg geen enkele foto hier, dan maar het artikeltje

Deze concept-car is de eerste Volkswagen pick-up van het Walter de'Silva-tijdperk, en tegelijk de voorbode van het nieuwe bedrijfsvoertuig dat gepland staat voor 2009.
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                          Mjah, krijg geen enkele foto hier, dan maar het artikeltje

http://www.autogids.be/artikel/proto...cept-11494.htm
                                          kunt ge daar in gaan zitten?

Comment

Working...
                                          X