Ik zal er ook bij zijn, iemand een idee met welke wagens Audi op de proppen zal komen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
87e salon voor lichte bedrijfsvoertuigen 17/01/09 - 25/01/09
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenHeb de indruk dat ook hier de autosalonkoorts sterk verminderd is tegenover andere jaren....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenHeb de indruk dat ook hier de autosalonkoorts sterk verminderd is tegenover andere jaren....
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenkunt ge daar in gaan zitten?
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenIk zal er ook bij zijn, iemand een idee met welke wagens Audi op de proppen zal komen?
Comment
-
Als ik op de een of andere manier aan tickets kan geraken, dan ga ik, anders niet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ben vandaag even geweest tijdens de opbouw, veel stands waren nog leeg (waaronder die van Audi).
De Mercedessen staan er reeds allemaal, VW (Pick-up concept, Golf Plus FL) en Seat (met de exeo) waren ook volledig. Opel was volop bezig met o.a. Insignia Tourer. Peugeot 3008 (concept) heb ik ook gespot.
De pick up concept van VW zal denk ik niet toegankelijk zijn voor het publiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door markie Bekijk Berichten
In AutoGids staat dat deze ook komt
Ook zal de Genisis Coupe op het salon staan toch wel iets prachtig
Comment
Comment