Is het kopen van een wagen die uitgestalt staat op het salon eigenlijk voordelig? (ik wil maar zeggen: is het prijsverschil écht de moeite of is het hetzelfde als een directiewagen aankopen)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
87e salon voor lichte bedrijfsvoertuigen 17/01/09 - 25/01/09
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenIs het kopen van een wagen die uitgestalt staat op het salon eigenlijk voordelig? (ik wil maar zeggen: is het prijsverschil écht de moeite of is het hetzelfde als een directiewagen aankopen)
No thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenZo'n wagen zou ik nooit moeten hebben. 100 man heeft er al ingezeten en op alles toeters en bellen liggen duwen.
No thanks.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenZo'n wagen zou ik nooit moeten hebben. 100 man heeft er al ingezeten en op alles toeters en bellen liggen duwen.
No thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk dat ik zondagvoormiddag op tijd vertrek. Op een paar uren ben ik daar rond.
Comment
-
Autofans.be was aanwezig op de persvoorstelling en maakte haar verslag. Lees er alles over en bekijk een pak foto's!
Comment
-
Ben gisteren effe geweest, meest onder de indruk was ik toch van de Nissan GT-R. Zal straks nog wat foto's posten. Verder ook eens de moeite om van dichtbij te zien: Opel Insignia, Audi Q5 & S4, VW Scirocco, Seat Exeo, Dodge Charger, Renault Mégane, BMW X6, MB SL63 AMG, Land Rover concept,...
Maar uiteraard veel minder te zien dan bij een 'groot' salon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk heb enkel de merken gedaan die ik de moeite vond... op 2,5 uur was ik rond en vroeg vertrekken is aan te raden... toen ik doorging was er echt een massa volk
Ik liep er rond van 17u tot 22u30 en heb het eigenlijk nergens druk weten zijn.
Het drukst was toen we eten kregen op de stand waar ik uitgenodigd was, door de crisis hadden de meesten precies al 14 dagen niet gegeten en was het een stormloop naar het buffet2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenwaar heb jij het druk weten zijn?
Ik liep er rond van 17u tot 22u30 en heb het eigenlijk nergens druk weten zijn.
Het drukst was toen we eten kregen op de stand waar ik uitgenodigd was, door de crisis hadden de meesten precies al 14 dagen niet gegeten en was het een stormloop naar het buffet
Een massa volk heb ik daar nergens gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flask Bekijk BerichtenEen stomme vraag, maar waar zit die vrijkaart voor de nocturne in nr.233 ?
Ik heb mij suf gezocht en niets gevonden , zat die kaart er los in ofzo?
Comment
Comment