Mededeling

Collapse
No announcement yet.

87e salon voor lichte bedrijfsvoertuigen 17/01/09 - 25/01/09

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is het kopen van een wagen die uitgestalt staat op het salon eigenlijk voordelig? (ik wil maar zeggen: is het prijsverschil écht de moeite of is het hetzelfde als een directiewagen aankopen)

Comment

Hmmm. Zou graag gaan. Klote examens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
        Is het kopen van een wagen die uitgestalt staat op het salon eigenlijk voordelig? (ik wil maar zeggen: is het prijsverschil écht de moeite of is het hetzelfde als een directiewagen aankopen)
        Zo'n wagen zou ik nooit moeten hebben. 100 man heeft er al ingezeten en op alles toeters en bellen liggen duwen.

No thanks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
          Zo'n wagen zou ik nooit moeten hebben. 100 man heeft er al ingezeten en op alles toeters en bellen liggen duwen.

No thanks.
          Die wagen worden normaal gezien wel volledig terug in orde gezet zunne, als ze ze al verkopen, want soms worden die wagen die op een salon gestaan hebben volledig terug uit elkaar gehaald!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

De Lada's zijn altijd wel na enkele dagen in slechte staat, vooral de knopjes in het interieur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten

No thanks.
              welja, vandaar dat ik mij afvraag wat het prijsverschil is. (Hypothetisch gesteld: I wouldn't care about it if I only have to pay 50% of the listprice )

Comment

Het was de moeite!

Comment

Sjansaar

Ik moet tot woensdag wachten. Maar hetgeen ik op het nieuws zag ziet er idd veelbelovend uit

Comment

Ik denk dat ik zondagvoormiddag op tijd vertrek. Op een paar uren ben ik daar rond.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ik denk dat ik zondagvoormiddag op tijd vertrek. Op een paar uren ben ik daar rond.
                      Ik heb enkel de merken gedaan die ik de moeite vond... op 2,5 uur was ik rond en vroeg vertrekken is aan te raden... toen ik doorging was er echt een massa volk

Comment

Autofans.be was aanwezig op de persvoorstelling en maakte haar verslag. Lees er alles over en bekijk een pak foto's!

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

Ist wat de moeite vandejaar?
                          Kzou anders mss dinsdag vlug keer gaan na m'n examen..

Comment

Ben gisteren effe geweest, meest onder de indruk was ik toch van de Nissan GT-R. Zal straks nog wat foto's posten. Verder ook eens de moeite om van dichtbij te zien: Opel Insignia, Audi Q5 & S4, VW Scirocco, Seat Exeo, Dodge Charger, Renault Mégane, BMW X6, MB SL63 AMG, Land Rover concept,...
                            Maar uiteraard veel minder te zien dan bij een 'groot' salon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Ik heb enkel de merken gedaan die ik de moeite vond... op 2,5 uur was ik rond en vroeg vertrekken is aan te raden... toen ik doorging was er echt een massa volk
                              waar heb jij het druk weten zijn?

Ik liep er rond van 17u tot 22u30 en heb het eigenlijk nergens druk weten zijn.

Het drukst was toen we eten kregen op de stand waar ik uitgenodigd was, door de crisis hadden de meesten precies al 14 dagen niet gegeten en was het een stormloop naar het buffet
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

'k Ga misschien morgen eens zien.

Comment

Ik vertrek morgen om 8u45. Dan zijn we daar tegen kwart voor 10 en kunnen we misschien iets eerder binnen dan het volk. Spurten naar BMW en foto's nemen van de stand

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                    waar heb jij het druk weten zijn?

Ik liep er rond van 17u tot 22u30 en heb het eigenlijk nergens druk weten zijn.

Het drukst was toen we eten kregen op de stand waar ik uitgenodigd was, door de crisis hadden de meesten precies al 14 dagen niet gegeten en was het een stormloop naar het buffet
                                    ²

Een massa volk heb ik daar nergens gezien

Comment

Een stomme vraag, maar waar zit die vrijkaart voor de nocturne in nr.233 ?
                                      Ik heb mij suf gezocht en niets gevonden , zat die kaart er los in ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flask Bekijk Berichten
                                        Een stomme vraag, maar waar zit die vrijkaart voor de nocturne in nr.233 ?
                                        Ik heb mij suf gezocht en niets gevonden , zat die kaart er los in ofzo?
                                        De kaart zit er zeer stevig in vastgemaakt. Ik heb ze er zelfs met een breekmes moeten uitsnijden.

Comment

Kan je aub kijken tussen welke bladzijde? In het VW boekje?
                                          Ik vrees dat het er iemand mee is gaan lopen

Comment

Working...
                                          X