Op zondag 21 december is het de X-Mas Edition van C&C (overdekt, dus geen natte toestanden). Ik ga er iig naartoe. Nog mensen die interesse hebben? Laat iets weten want het is een beetje op uitnodiging en de organisatie vraagt om een geschenkje mee te brengen voor de Stichting van Sophia (kinderen die met Kerst in het ziekenhuis liggen).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffe X-Mas Edition
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhet spijt me maar ik ga af haken... andere verplichtingen in de voormiddag...
Comment
-
Dju Wannes,
net nu ik van plan was uwe Vette op top-end power&speed compleet te 'destroyen' met mijn schamele 200pk'tjes
'T is te hopen dat de Rami zijn 4 hoogste vitessen ni gebruikt of 'k ga ni kunnen volgen.
Rangelove komt gij ni mee? 'T schijnt dat gij een tof autootje hebt
Comment
-
Wie komt er eigenlijk allemaal van de belgen?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk BerichtenIndien mooi weer kom ik ook af, spreken jullie ergens af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWie komt er eigenlijk allemaal van de belgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOm 09.30u aan het Total tankstation op de E19 richting Antwerpen.
Comment
-
Het is best om zoveel mogelijk samen op te rijden omdat hij eigenlijk wel met uitnodiging is. Ik heb hen het aantal wagens doorgegeven maar 1tje meer of minder is np natuurlijk. Het zou wel handig zijn als we samen kunnen aankomen.
@ Nemo: Kunnen we met die kerel nog afspreken?
@ wimV: da's ni zoveel om vanuit Gent hoor. Effe de E19 richting Brussel op, in Duffel/Rumst er al af en onmiddellijk er terug op richting A'pen. Is max 10-15minuten omrijden voor jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenDju Wannes,
net nu ik van plan was uwe Vette op top-end power&speed compleet te 'destroyen' met mijn schamele 200pk'tjes
'T is te hopen dat de Rami zijn 4 hoogste vitessen ni gebruikt of 'k ga ni kunnen volgen.
Rangelove komt gij ni mee? 'T schijnt dat gij een tof autootje hebt
We hebben trouwens heel andere plannen voor morgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHet is best om zoveel mogelijk samen op te rijden omdat hij eigenlijk wel met uitnodiging is. Ik heb hen het aantal wagens doorgegeven maar 1tje meer of minder is np natuurlijk. Het zou wel handig zijn als we samen kunnen aankomen.
@ wimV: da's ni zoveel om vanuit Gent hoor. Effe de E19 richting Brussel op, in Duffel/Rumst er al af en onmiddellijk er terug op richting A'pen. Is max 10-15minuten omrijden voor jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHet is best om zoveel mogelijk samen op te rijden omdat hij eigenlijk wel met uitnodiging is. Ik heb hen het aantal wagens doorgegeven maar 1tje meer of minder is np natuurlijk. Het zou wel handig zijn als we samen kunnen aankomen.
Comment
Comment