Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze stand is van de broer van mijn schoonzus , de rechtse auto is van hem en de linkse is 1 van een amerikaan waar hij de auto heeft moeten voor proper zetten
weing bmw gezien. gelukkig was er toch nog een 850 aanwezig (de mooiste van BMW) en een Z3 coupé en Z1 en een oudere M3. voor de rest een prachtig evenement. veel auto's aanwezig. misschien volgend jaar een andere locatie zoeken waar meer ruimte is en merk bij merk kaan staan. daar zijn ze een beetje de mist in gegaan.
wij zijn ook terug
jammergenoeg was het net gedaan met de foto's als aandenken toen wij toekwamen
kweet niet of al die moto's ook één gekregen hebben ofzo...
het stond echt wel vol
volgend jaar zou ik toch niet terug alles toelaten, want er stonden zelfs traktoren ook...
en dan moesten wij op 10cm borduur het gras in...
Dominique
daar mogen ze volgend jaar iets strenger op zijn.
je verliest te veel plaats voor mooie wagens die dan in een hoekje gezet wordt, zoals een mooie mercedes SL tussen de kevers in het straatje. dat had geen zicht. doei
daar mogen ze volgend jaar iets strenger op zijn.
je verliest te veel plaats voor mooie wagens die dan in een hoekje gezet wordt, zoals een mooie mercedes SL tussen de kevers in het straatje. dat had geen zicht. doei
juist merk bij merk dan blijft het overzichtelijk
en dan liet een kerel die alles "regelt" de lotusclub op een stoep rijden voor int gras te staan
no brains i geus
voor de rest was het zeker de moeite om te gaan
tot ik iemand van onze club zag staan, geweest naar die mannen van organisatie om toch lichtjes van mijn oren te maken en we mochten dan toch ook staan op de markt
geen moment te vroeg want er zijn blijkbaar nadien nog boetes uitgeschreven voor de auto's in de straat of toch enkele
deze stand is van de broer van mijn schoonzus , de rechtse auto is van hem en de linkse is 1 van een amerikaan waar hij de auto heeft moeten voor proper zetten
De broer van uw schoonzus, is dat niet uw schoonbroer?
Comment