Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door judge Bekijk Berichtent'is te ziene als uw vrouw haar broer trouwd met uw zus of andere mogelijke combinaties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennope
de vrouw van mijn broer ( mijn schoonzus dus ) , haar broer kan mijn schoonbroer niet zijn he
Stond er nog met deze twee ook
Ene Gele 2005 GT Convertible is opgemaakt voor een Belg
Hij komt van een Amerikaan
Seeya
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
ge weet toch wie ik ben he ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk BerichtenToerlijk
twas bijna 2uur snachts toen hij hier buitenrolde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door judge Bekijk Berichtenjuist merk bij merk dan blijft het overzichtelijk
en dan liet een kerel die alles "regelt" de lotusclub op een stoep rijden voor int gras te staan
no brains i geus
voor de rest was het zeker de moeite om te gaan
die zullen dat toch ook niet zo plezant vinden !!! te weinig plaats voor al die wagens.
hopelijk kunnen ze volgend jaar daar toch iets aan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichtendeloreanclub met 5 en een verrassing erbij ?
Delorean KITT mss :p?
enige KITT die ik gezien heb was van knight industries uit de jaren 80
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door judge Bekijk Berichtenheb er slechts 3 gezien en no suprise
enige KITT die ik gezien heb was van knight industries uit de jaren 80
DeLoreanThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenDie knoppen dienen die nu voor iets
De knoppen in het plafond en achter het stuur (links en rechts) zijn allemaal "show", maar maken eveneens lawaai als je ze intoets.
Op het dashbord staat links de snelheidsmeter en rechts het toerental (digitaal), de verlichte balkjes rechts zijn voor het toerental, hoeveelheid benzine, warmte van de motor ...
De 2 schermpjes rechts kunnen worden aangesloten op een Ipod, om filmpjes en muziek te laten afspelen, maar de eigenaar zou hier nog willen een achteruitrijcamera en een GPS inbouwen.The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenEén DeLorean-eigenaar was op weekend en de andere is er op zaterdag geweest voor de rondrit omdat hij de zondag weg moest ... En de surprise WAS de KITT-replica, die hoorde eigenlijk bij onze DeLorean Club (de auto is van onze voorzitter, de eerste DeLoreran in de rij was eveneens de zijne ...).
DeLorean
mooi gedaan die wagen !! en werken al die knopjes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW850 Bekijk Berichtenen werken al die knopjes?The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten--> zie vorige reactie ...
Want uw niet onknappe blonde deleoran collega heeft mij op
deze vraag een raar antwoord gegeven.
Weet ondertussen wel dat er een peugeot motor in zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDelorean is dit nu een Ierse of Amerikaanse wagen ?
Want uw niet onknappe blonde deleoran collega heeft mij op
deze vraag een raar antwoord gegeven.
Weet ondertussen wel dat er een peugeot motor in zit.
Een DeLorean is officieel een Amerikaans automerk, maar ze werden gebouwd in Belfast (Noord-Ierland) omdat daar toen veel werkloosheid was en John DeLorean er goede voorwaarden én investeringskapitaal kreeg van de Engelse regering (onder leiding van Margaret Thatcher). Alle DeLoreans waren bedoeld voor de Amerikaanse markt en er waren (oorspronkelijk) geen plannen om de wagen in Europa te verkopen. ALLE DeLoreans in Europa zijn dus ingevoerde ...The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Ik hoor hier en daar reacties over de plaats die de wagens hadden en dergelijke. Het was echt wel de bedoeling om de wagens zoveel mogelijk (ik zeg zoveel mogelijk want er waren ontzettend veel merken vertegenwoordigd) samen te zetten. Aanvankelijk lukte dat vrij goed. Alleen... als het vol staat, staat het vol en dan kan je niet anders dan de weinige gaatjes die er nog waren te benutten, en ja, ook het grasveld. Al een geluk dat we dat nog konden gebruiken. Het gevolg daarvan is natuurlijk dat de wagens van één merk niet meer allemaal samen staan maar verspreid geraken over het plein.
We hadden meer wagens verwacht dan vorig jaar maar zo'n massale opkomst kon, denk ik, niemand vermoeden (we zijn daar natuurlijk heel blij om!!!).
Aan de mensen die op een minder goede plaats stonden, onze excuses. Wij hopen op jullie begrip. Ik kan, in naam van iedereen van de organisatie, zeggen dat we onze uiterste best hebben gedaan om alle wagens netjes per merk op te stellen maar door overmacht werd dat, helaas, steeds moeilijker of zelfs onmogelijk.
Niettegenstaande denk ik dat we mogen besluiten dat dit een geslaagde (tweede) editie was waar we toch wagens gezien hebben die we anders zelden of nooit zien (SLR, Wiesmann, Farbio, Lamborghini, enkele Ferrari's, Ford GT, Viper, Delorean - met dank voor de spetterende verrassing, Lotus,...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk BerichtenIk hoor hier en daar reacties over de plaats die de wagens hadden en dergelijke. Het was echt wel de bedoeling om de wagens zoveel mogelijk (ik zeg zoveel mogelijk want er waren ontzettend veel merken vertegenwoordigd) samen te zetten. Aanvankelijk lukte dat vrij goed. Alleen... als het vol staat, staat het vol en dan kan je niet anders dan de weinige gaatjes die er nog waren te benutten, en ja, ook het grasveld. Al een geluk dat we dat nog konden gebruiken. Het gevolg daarvan is natuurlijk dat de wagens van één merk niet meer allemaal samen staan maar verspreid geraken over het plein.
We hadden meer wagens verwacht dan vorig jaar maar zo'n massale opkomst kon, denk ik, niemand vermoeden (we zijn daar natuurlijk heel blij om!!!).
Aan de mensen die op een minder goede plaats stonden, onze excuses. Wij hopen op jullie begrip. Ik kan, in naam van iedereen van de organisatie, zeggen dat we onze uiterste best hebben gedaan om alle wagens netjes per merk op te stellen maar door overmacht werd dat, helaas, steeds moeilijker of zelfs onmogelijk.
Niettegenstaande denk ik dat we mogen besluiten dat dit een geslaagde (tweede) editie was waar we toch wagens gezien hebben die we anders zelden of nooit zien (SLR, Wiesmann, Farbio, Lamborghini, enkele Ferrari's, Ford GT, Viper, Delorean - met dank voor de spetterende verrassing, Lotus,...).
als medeorganisator van dit evenement kan ik dimitrie hierbij totaal geen ongelijk geven .
We zijn een beetje het slachtoffer geworden van ons succes !!
Letwel dat 95% van de deelnemers ons ongelooflijk bedankten voor deze dag , men vroeg terug voor herhaling .
We zijn nog sterkter gemotiveerd , hebben uit onze foutjes , zegwel fout'JES' veel geleerd en kijken nu al uit naar de volgende editie .
Geef eerlijk toe , wie beter kan om meer dan 600 wagens zonder problemen op zijn plaats te zetten zonder dat we opvoorhand 100% duidelijk weten wie er komt ( zelfs aldanniet bevestigd) mag zich gerust aanmelden en deze persoon zullen we betalen met een zeeeeer hoog loon . De vacature staat open , aanmelden bij geert.deconinck1@pandora.be
Comment
-
het jammerste vanal vond ik toen mijn maat en ik net toekwamen bij het tankstation
jah, het is gedaan zu, geen foto's meer
daarvoor kwam ik kuist want vond dat vorig jaar ook een heel mooi aandenken en dit jaar was mijn auto terug anders dus ja
maar kom
hopelijk misschien volgend jaar!
Comment
Comment