Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei

nog mensen dien gaan ?
    tis echt de moeite !!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten

nog mensen dien gaan ?
    tis echt de moeite !!!!
    vorig jaar heb k meegedaan, allicht dit jaar ook

Comment

mo fak!

vorig jaar kon ik niet: communie van m'n dochter.
      Dit jaar: ook weer op de communie van m'n andere dochter...

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik heb ook een uitnodiging gehad, een paar uur na het openen van het "mijn auto" topic

Ik zal dan maar afkomen zeker ...

Met de Seat Ibiza

Comment

vorig jaar ben ik er ook geweest (twas stralend weer) , met de M3 maar dat oud kot heb ik op de parking laten staan hoor

Comment

vorig jaar ook geweest met nog paar subkes

we staan zelfs op de flyer! lol, mijn maat zijn blauwe sti (RIP) staat er wel het best op

denk dit jaar toch terug te gaan

Comment

Zal ervan afhangen.
              Als ik vrij ben, kom ik wel kijkje nemen.

Comment

Als alles goed gaat, zullen wij er met (een deel van) de DeLoreanclub ook dit jaar terug bij zijn in Oostrozebeke: de sfeer is goed, het evenement is goed georganiseerd en het prachtige weer heeft er vorig jaar ook véél aan gedaan natuurlijk. 't Is een dikke aanrader en alles beloofd (naar de reacties die ik al overal gehoord heb) dat het dit jaar nog beter en groter zal worden! Er hebben reeds 5 leden van onze club toegezegd om af te komen + iemand van de DeLoreanclub heeft een Knight Rider-replica (KITT) bijgekocht en zal proberen met die auto én z'n DeLorean in Oostrozebeke te geraken (hij heeft KITT nog maar enkele weken en moet momenteel nog gekeurd en op kenteken geplaatst worden). Dus dat beloofd!

DeLorean
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Ik hoop alvast op hetzelfde prachtig weer zoals vorig jaar. Was een prachtig event, zeer goed georganiseerd en een zeer mooie verzameling exclusieve wagens.

Mijn Honda s2000 is ondertussen wel verkocht, maar als ik de nieuwe Mitsu Evolution 7 FQ-300 tegen dan op papieren kan krijgen (zal krap worden) ben ik zeker en vast aanwezig !

Comment

Ik kom normaal ook eens kijken

Comment

stond die replica vorige maand niet te koop voor iets van een 26000 euro ?

Comment

helaas, er staat al een alfa rit op het programma...
                        Giulietta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                          stond die replica vorige maand niet te koop voor iets van een 26000 euro ?
                          Niet dat ik weet. Hij komt uit Oostenrijk en stond al maanden te koop ...
                          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Ik zal er ook terug bij zijn. Vorig jaar was het een prachtig evenement (prachtige wagens, prachtig weer...). Dit jaar belooft het nog groter te worden!!!

Comment

Nog iets meer dan een maand en dan is het eindelijk zover! Ik verlang al! De aanmeldingen overtreffen werkelijk alles!!! Vorig jaar was een succes, dit jaar zal het een overdonderend succes worden (als het weer meezit natuurlijk).

Comment

ik ga het bekijken ..er is een evenement te doen van US cars in bobejaanland ...en ik moet soms ook eens iets met de kids doen..

Comment

Een nog grotere opkomst dan vorig jaar ?
                                  Als ik mij niet vergis stonden er toen al een groot aantal deelnemers in een straat naast het plein omdat het plein vol was...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                    Een nog grotere opkomst dan vorig jaar ?
                                    Als ik mij niet vergis stonden er toen al een groot aantal deelnemers in een straat naast het plein omdat het plein vol was...
                                    Ja, inderdaad. Het stond inderdaad al goed vol maar nu zal het dus nog voller staan. Veel zal natuurlijk afhangen van het weer maar als het is zoals vorig jaar dan wordt het bakken en braden. Laat ons hopen...

Comment

kom dit topic nu tegen...
                                      is het ook voor gewone bezoekers?
                                      ik zou graag eens komen kijken!

Comment

er komen normaal enkele subaru's ook

Comment

Working...
                                        X