Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als alles goed gaat, zullen wij er met (een deel van) de DeLoreanclub ook dit jaar terug bij zijn in Oostrozebeke: de sfeer is goed, het evenement is goed georganiseerd en het prachtige weer heeft er vorig jaar ook véél aan gedaan natuurlijk. 't Is een dikke aanrader en alles beloofd (naar de reacties die ik al overal gehoord heb) dat het dit jaar nog beter en groter zal worden! Er hebben reeds 5 leden van onze club toegezegd om af te komen + iemand van de DeLoreanclub heeft een Knight Rider-replica (KITT) bijgekocht en zal proberen met die auto én z'n DeLorean in Oostrozebeke te geraken (hij heeft KITT nog maar enkele weken en moet momenteel nog gekeurd en op kenteken geplaatst worden). Dus dat beloofd!
DeLorean
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Ik hoop alvast op hetzelfde prachtig weer zoals vorig jaar. Was een prachtig event, zeer goed georganiseerd en een zeer mooie verzameling exclusieve wagens.
Mijn Honda s2000 is ondertussen wel verkocht, maar als ik de nieuwe Mitsu Evolution 7 FQ-300 tegen dan op papieren kan krijgen (zal krap worden) ben ik zeker en vast aanwezig !
Ik zal er ook terug bij zijn. Vorig jaar was het een prachtig evenement (prachtige wagens, prachtig weer...). Dit jaar belooft het nog groter te worden!!!
Nog iets meer dan een maand en dan is het eindelijk zover! Ik verlang al! De aanmeldingen overtreffen werkelijk alles!!! Vorig jaar was een succes, dit jaar zal het een overdonderend succes worden (als het weer meezit natuurlijk).
Een nog grotere opkomst dan vorig jaar ?
Als ik mij niet vergis stonden er toen al een groot aantal deelnemers in een straat naast het plein omdat het plein vol was...
Een nog grotere opkomst dan vorig jaar ?
Als ik mij niet vergis stonden er toen al een groot aantal deelnemers in een straat naast het plein omdat het plein vol was...
Ja, inderdaad. Het stond inderdaad al goed vol maar nu zal het dus nog voller staan. Veel zal natuurlijk afhangen van het weer maar als het is zoals vorig jaar dan wordt het bakken en braden. Laat ons hopen...
Comment