Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Iedereen mag komen kijken en de ingang is gratis.

Hoe meer zielen... hoe meer vreugd... oftewel... hoe meer pk's, hoe meer vreugd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      vorig jaar ben ik er ook geweest (twas stralend weer) , met de M3 maar dat oud kot heb ik op de parking laten staan hoor
      Ik ga mss wel eens gaan zien
      Was er vorig jaar met Kermit

Comment

Als ik tijd heb, kom ik over de middag wel eens langs.

Comment

kan zijn dat ik ook eens langskom maar persoonlijk vond ik het wat tegenvallen vorig jaar. Verwachte meer moderne supercars. Ik zal waarschijnlijk teveel gewoon zijn. Snapte oa niet zo goed waarom jullie de duurdere wagens wegstopten tussen die bomen. Kans om eens een deftige foto te maken was gewoonweg onbestaande. je had altijd en zon en schaduw opde wagens staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
            Ik ga mss wel eens gaan zien
            Was er vorig jaar met Kermit
            mo

Comment

auto fan

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
              Nog iets meer dan een maand en dan is het eindelijk zover! Ik verlang al! De aanmeldingen overtreffen werkelijk alles!!! Vorig jaar was een succes, dit jaar zal het een overdonderend succes worden (als het weer meezit natuurlijk).
              hoi , zal ook eens langs komen.
              maar wat zal er staan van BMW. en gaan die samen staan of heir en daar uitgezaaid.
              tot dan.

Comment

Vorig jaar stonden de wagens "soort per soort" samen. Spreek af en kom in groep toe en stuur een berichtje naar de organisatie.

Hier staan ze zelfs per kleur samen :

Comment

hoe gaat het precies in zn werk, kunnen de bezoekers tot bij de wagen? hoe lang duurt dit ongeveer?
                  Vind er nadien een rondrit plaats,..?
                  - Opel Speedster Driver -
                  http://speedster1282.webs.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                    hoe gaat het precies in zn werk, kunnen de bezoekers tot bij de wagen? hoe lang duurt dit ongeveer?
                    Vind er nadien een rondrit plaats,..?

de bezoekers kunnen tot bij de wagen ;
                    Er is wel veeeel respect van de bezoekers !!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit evenement begint van 10u tot 17u en iedere deelnemer kan vrij vertrekken waneer hij wil .
                    De speedsterclub is er dit jaar ook terug bij , dus een ideaale gelegenheid om kennis te maken .
                    indien je je emailadres kunt doorgeven kan ik je alle verdere info bezorgen .
                    De volledige dag is gratis met middagmaal en ingekaderde foto van je wagen .

geert.deconinck1@pandora.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vertex Bekijk Berichten
                      hoi , zal ook eens langs komen.
                      maar wat zal er staan van BMW. en gaan die samen staan of heir en daar uitgezaaid.
                      tot dan.
                      Er is plaats voorzien voor de BMW's zodat die kunnen samen staan.
                      Wat mogen we tot nu toe al verwachten? 850i, enkele z3 coupé's, 1602, z1, e30 m3, e46 m3, e36 m3, e92 m3, z4 coupé,...
                      Een beetje vanalles dus, zolang het maar minimum 200pk heeft en/of heel zeldzaam is, is het goed.

Wat zal niet worden toegelaten: getunede bmw's, dat geldt trouwens voor alle merken.

Comment

Misschien dat ik wel 'es langskom. In de namiddag moet ik in Pittem wezen, niet zo erg ver van O-rozebeke.

Comment

zijn er al aanmeldingen voor wat ferrari's en lambo's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                            zijn er al aanmeldingen voor wat ferrari's en lambo's?

er zijn reeds een aantal aanmeldingen van ferrari's en lambo's .

Ge moogt natuurlijk niet verwachten dat het er 100 zullen zijn , een tiental .
                            Er zijn heelwat porsches , ook een viper , bmw M3's , mustangs , detomatso pantera , cobra's , enz , voor elk wat wils , voor jong en oud !!!!!!

We proberen een varieeteit aan wagens en clubs te brengen

Comment

Ik ben ook van de partij! Vorig jaar niet lang kunnen blijven maar het zag er echt wel de moeite uit!
                              Iemand die weet vanaf wanneer het begint??

Grtz

Comment

[quote=DJ Oli;3430153]Ik ben ook van de partij! Vorig jaar niet lang kunnen blijven maar het zag er echt wel de moeite uit!

als je met een wagen komt is het inschrijven vanaf 10u,
                                aan de power,
                                toegang voor bezoekers ook gratis

Comment

Zakken zondag met wat vrienden vanuit Ruiselede ook af naar oostrozebeke.

Comment

[quote=vertex;3430442]
                                    Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                    Ik ben ook van de partij! Vorig jaar niet lang kunnen blijven maar het zag er echt wel de moeite uit!

als je met een wagen komt is het inschrijven vanaf 10u,
                                    aan de power,
                                    toegang voor bezoekers ook gratis

rond 14u is het topmoment == dan zijn de meeste clubs aanwezig , waaronder lotus club met 20 wagens , cobra-club 15 wagens , porscheclub tielt 25 wagens , brugse oldtimervrienden met 40 wagens , opelspeedsterclub met 7 prachtexemplaren , deloreanclub met 5 en een verrassing erbij .
                                    Vanaf 10u komen de wagens druppelsgewijs binnen .
                                    Door het succes van vorig jaar hebben we er HARLEY's moeten bijnemen ook .
                                    Heelwat exclusieve OMGEBOUWDE harley's zullen te bezichtigen zijn .
                                    Ook de DUCATI&MONSTER club van belgie brengen hun exclusiefste modellen mee!!!!

kortom , dit word terug SUPER !!!!!!!

Comment

deloreanclub met 5 en een verrassing erbij ?

Delorean KITT mss :p?

Comment

kans bestaat dat ik erbij ben
                                        als fotograaf/bezoeker dan wel.

Comment

Ik kom misschien af met de ML.

Comment

Working...
                                          X