Kan je het adres dat onderaan de affiche staat gebruikem om in de gps in te geven?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenKan je het adres dat onderaan de affiche staat gebruikem om in de gps in te geven?
Comment
-
Kan je die foto's dan ook eens mailen naar dimitridefraeye@hotmail.com? Als dat mogelijk is tenminste. Dank bij voorbaat.
Nog één nachtje slapen!!! Het weer zal zeker al van de partij zijn!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk kom misschien af met de ML.
Comment
-
Ik zal er ook zijn, wss als deelnemer... Een kameraad van me komt af met een AC Cobra...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtendie foto's zal ik zeker doorsturen!
filmcamera gaat ook mee trouwens.
Bedankt daarvoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk BerichtenMisschien? Misschien? ZEKER JA!!!
Ik zal mijn best doen
Comment
-
-
Net terug van ginder, 1e keer dat ik naar Dream On Wheels ben gaan kijken, maar zeker en vast niet de laatste keer.
Dikke meeting !!!
Volk, knappe wagens, motors, lekker weertje; ideaal voor iedereen die zich 'n wagenfanaat duft te noemen.
Jammer dat ik in het oprijden veel tijd heb verloren in de file, gelukkig had ik er tijdens de terugreis géén last meer van.
Enkele pics om in de sfeer te komen, heb er heel wat genomen, de rest volgt wel ...
Comment
Comment