Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

...vervolg
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

2 bekende gezichten.
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Last edited by ; 31/05/2009, 21:15.

Comment

+ YouTube Video
        Last edited by ; 31/05/2009, 21:17.

Comment

die live commentaar
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Nog een paar pics. De rest volgt later ...

Comment

Mijn impressie is te vinden op volgende site: http://2009.ndo911.be/
              Greetz, ndo911.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                2 bekende gezichten.
                + YouTube Video
                Dus toch opgemerkt. En wij maar proberen onze bak zo stoer mogelijk te maken.

Comment

deze stand is van de broer van mijn schoonzus , de rechtse auto is van hem en de linkse is 1 van een amerikaan waar hij de auto heeft moeten voor proper zetten

Comment

Comment

Comment

Laatste foto's... ik ben rond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                          Daar is hij voor gemaakt^^. Ik riep burnout en hij had het gehoord.
                          + YouTube Video
                          durfde niet echt te veel gas geven en de esp en al die troep lag aan
                          had ik het geweten deed ik wat meer mijn best
                          toch bedankt deze had ik nog niet

Comment

weing bmw gezien. gelukkig was er toch nog een 850 aanwezig (de mooiste van BMW) en een Z3 coupé en Z1 en een oudere M3. voor de rest een prachtig evenement. veel auto's aanwezig. misschien volgend jaar een andere locatie zoeken waar meer ruimte is en merk bij merk kaan staan. daar zijn ze een beetje de mist in gegaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichten
                              wij zijn ook terug
                              jammergenoeg was het net gedaan met de foto's als aandenken toen wij toekwamen
                              kweet niet of al die moto's ook één gekregen hebben ofzo...

het stond echt wel vol

volgend jaar zou ik toch niet terug alles toelaten, want er stonden zelfs traktoren ook...
                              en dan moesten wij op 10cm borduur het gras in...

Dominique
                              daar mogen ze volgend jaar iets strenger op zijn.
                              je verliest te veel plaats voor mooie wagens die dan in een hoekje gezet wordt, zoals een mooie mercedes SL tussen de kevers in het straatje. dat had geen zicht. doei

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vertex Bekijk Berichten
                                daar mogen ze volgend jaar iets strenger op zijn.
                                je verliest te veel plaats voor mooie wagens die dan in een hoekje gezet wordt, zoals een mooie mercedes SL tussen de kevers in het straatje. dat had geen zicht. doei
                                juist merk bij merk dan blijft het overzichtelijk
                                en dan liet een kerel die alles "regelt" de lotusclub op een stoep rijden voor int gras te staan
                                no brains i geus
                                voor de rest was het zeker de moeite om te gaan

Comment

cobra's moesten ook het gras op
                                  vond dat er dan wel iets mocht liggen om op te rijden
                                  voor ons ging da wel met de 4*4 maar toch...

Comment

die donkerblauwe MR2 heeft der zelfs achteruit moeten oprijden, maar dan liever dat dan daar ergens vergeten in die straat naast die parking te staan

Comment

vorig jaar stonden we ook in de straat

tot ik iemand van onze club zag staan, geweest naar die mannen van organisatie om toch lichtjes van mijn oren te maken en we mochten dan toch ook staan op de markt

geen moment te vroeg want er zijn blijkbaar nadien nog boetes uitgeschreven voor de auto's in de straat of toch enkele

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        deze stand is van de broer van mijn schoonzus , de rechtse auto is van hem en de linkse is 1 van een amerikaan waar hij de auto heeft moeten voor proper zetten
                                        De broer van uw schoonzus, is dat niet uw schoonbroer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          De broer van uw schoonzus, is dat niet uw schoonbroer?

nope
                                          de vrouw van mijn broer ( mijn schoonzus dus ) , haar broer kan mijn schoonbroer niet zijn he

Comment

Working...
                                          X