Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    nope
    de vrouw van mijn broer ( mijn schoonzus dus ) , haar broer kan mijn schoonbroer niet zijn he
    t'is te ziene als uw vrouw haar broer trouwd met uw zus of andere mogelijke combinaties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door judge Bekijk Berichten
      t'is te ziene als uw vrouw haar broer trouwd met uw zus of andere mogelijke combinaties
      a neen kan ook niet, want mijn vrouw heeft geen broers ( of zussen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        nope
        de vrouw van mijn broer ( mijn schoonzus dus ) , haar broer kan mijn schoonbroer niet zijn he
        Dit is de juiste uitleg en ik kan 't weten want ik ben de broer van de vrouw van zijn broer
        Stond er nog met deze twee ook

Ene Gele 2005 GT Convertible is opgemaakt voor een Belg
        Hij komt van een Amerikaan

Seeya

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
          Dit is de juiste uitleg en ik kan 't weten want ik ben de broer van de vrouw van zijn broer
          Stond er nog met deze twee ook

Ene Gele 2005 GT Convertible is opgemaakt voor een Belg
          Hij komt van een Amerikaan

Seeya
          yep Wim had daar gisteren iets van verteld ( van die gele GT )
          ge weet toch wie ik ben he ?

Comment

• Toerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
              Toerlijk

twas bijna 2uur snachts toen hij hier buitenrolde

Comment

• was een leuke meeting , paar prachtwagens gezien en een leuk gesprekje
                gehad met de Ford T eigenaar ( schitterende oldtimer )

Comment

juist merk bij merk dan blijft het overzichtelijk
                  en dan liet een kerel die alles "regelt" de lotusclub op een stoep rijden voor int gras te staan
                  no brains i geus
                  voor de rest was het zeker de moeite om te gaan
                  lotusclub wou samen staan en 1 van de wagens kon er niet op. daarmee zijn ze terug met zen allen eraf gereden. al iets vernomen van de organisatie.
                  die zullen dat toch ook niet zo plezant vinden !!! te weinig plaats voor al die wagens.
                  hopelijk kunnen ze volgend jaar daar toch iets aan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                    deloreanclub met 5 en een verrassing erbij ?

Delorean KITT mss :p?
                    heb er slechts 3 gezien en no suprise
                    enige KITT die ik gezien heb was van knight industries uit de jaren 80
                    Last edited by ; 02/06/2009, 14:40.

Comment

• zondag geweest. eerste keer en het is echt goed meegevallen.
                      had wel meer wagens van bmw verwacht. de die die er waren "mooi"
                      volgend jaar als het lukt ben ik er terug

Comment

heb er slechts 3 gezien en no suprise
                        enige KITT die ik gezien heb was van knight industries uit de jaren 80
                        Eén DeLorean-eigenaar was op weekend en de andere is er op zaterdag geweest voor de rondrit omdat hij de zondag weg moest ... En de surprise WAS de KITT-replica, die hoorde eigenlijk bij onze DeLorean Club (de auto is van onze voorzitter, de eerste DeLoreran in de rij was eveneens de zijne ...).

DeLorean
                        The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                          Die knoppen dienen die nu voor iets
                          De knoppen op de middenconsole zijn voor de koplampen op en neer, koplampen aan / uit, mistlampen voor- en achteraan, claxon (vershillende tonen), rode scanner aan / uit ... (enkel het witte toetsenbord is voor de "show", maar maken wel lawaai als je ze intoetst).
                          De knoppen in het plafond en achter het stuur (links en rechts) zijn allemaal "show", maar maken eveneens lawaai als je ze intoets.
                          Op het dashbord staat links de snelheidsmeter en rechts het toerental (digitaal), de verlichte balkjes rechts zijn voor het toerental, hoeveelheid benzine, warmte van de motor ...
                          De 2 schermpjes rechts kunnen worden aangesloten op een Ipod, om filmpjes en muziek te laten afspelen, maar de eigenaar zou hier nog willen een achteruitrijcamera en een GPS inbouwen.
                          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                            Eén DeLorean-eigenaar was op weekend en de andere is er op zaterdag geweest voor de rondrit omdat hij de zondag weg moest ... En de surprise WAS de KITT-replica, die hoorde eigenlijk bij onze DeLorean Club (de auto is van onze voorzitter, de eerste DeLoreran in de rij was eveneens de zijne ...).

DeLorean
                            heb hem zien binnen rijden. top. proficiat
                            mooi gedaan die wagen !! en werken al die knopjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW850 Bekijk Berichten
                              en werken al die knopjes?
                              --> zie vorige reactie ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                                --> zie vorige reactie ...
                                Delorean is dit nu een Ierse of Amerikaanse wagen ?

Want uw niet onknappe blonde deleoran collega heeft mij op
                                deze vraag een raar antwoord gegeven.

Weet ondertussen wel dat er een peugeot motor in zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                  Delorean is dit nu een Ierse of Amerikaanse wagen ?

Want uw niet onknappe blonde deleoran collega heeft mij op
                                  deze vraag een raar antwoord gegeven.

Weet ondertussen wel dat er een peugeot motor in zit.
                                  Wat was haar antwoord dan wel?

Een DeLorean is officieel een Amerikaans automerk, maar ze werden gebouwd in Belfast (Noord-Ierland) omdat daar toen veel werkloosheid was en John DeLorean er goede voorwaarden én investeringskapitaal kreeg van de Engelse regering (onder leiding van Margaret Thatcher). Alle DeLoreans waren bedoeld voor de Amerikaanse markt en er waren (oorspronkelijk) geen plannen om de wagen in Europa te verkopen. ALLE DeLoreans in Europa zijn dus ingevoerde ...

Comment

• Ik hoor hier en daar reacties over de plaats die de wagens hadden en dergelijke. Het was echt wel de bedoeling om de wagens zoveel mogelijk (ik zeg zoveel mogelijk want er waren ontzettend veel merken vertegenwoordigd) samen te zetten. Aanvankelijk lukte dat vrij goed. Alleen... als het vol staat, staat het vol en dan kan je niet anders dan de weinige gaatjes die er nog waren te benutten, en ja, ook het grasveld. Al een geluk dat we dat nog konden gebruiken. Het gevolg daarvan is natuurlijk dat de wagens van één merk niet meer allemaal samen staan maar verspreid geraken over het plein.
                                    We hadden meer wagens verwacht dan vorig jaar maar zo'n massale opkomst kon, denk ik, niemand vermoeden (we zijn daar natuurlijk heel blij om!!!).
                                    Aan de mensen die op een minder goede plaats stonden, onze excuses. Wij hopen op jullie begrip. Ik kan, in naam van iedereen van de organisatie, zeggen dat we onze uiterste best hebben gedaan om alle wagens netjes per merk op te stellen maar door overmacht werd dat, helaas, steeds moeilijker of zelfs onmogelijk.
                                    Niettegenstaande denk ik dat we mogen besluiten dat dit een geslaagde (tweede) editie was waar we toch wagens gezien hebben die we anders zelden of nooit zien (SLR, Wiesmann, Farbio, Lamborghini, enkele Ferrari's, Ford GT, Viper, Delorean - met dank voor de spetterende verrassing, Lotus,...).

Comment

• Die Lamborghini Jarama
                                      hoe ongelofelijk prachtig!
                                      Eigenaar leek me geen 'simpele'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
                                        Ik hoor hier en daar reacties over de plaats die de wagens hadden en dergelijke. Het was echt wel de bedoeling om de wagens zoveel mogelijk (ik zeg zoveel mogelijk want er waren ontzettend veel merken vertegenwoordigd) samen te zetten. Aanvankelijk lukte dat vrij goed. Alleen... als het vol staat, staat het vol en dan kan je niet anders dan de weinige gaatjes die er nog waren te benutten, en ja, ook het grasveld. Al een geluk dat we dat nog konden gebruiken. Het gevolg daarvan is natuurlijk dat de wagens van één merk niet meer allemaal samen staan maar verspreid geraken over het plein.
                                        We hadden meer wagens verwacht dan vorig jaar maar zo'n massale opkomst kon, denk ik, niemand vermoeden (we zijn daar natuurlijk heel blij om!!!).
                                        Aan de mensen die op een minder goede plaats stonden, onze excuses. Wij hopen op jullie begrip. Ik kan, in naam van iedereen van de organisatie, zeggen dat we onze uiterste best hebben gedaan om alle wagens netjes per merk op te stellen maar door overmacht werd dat, helaas, steeds moeilijker of zelfs onmogelijk.
                                        Niettegenstaande denk ik dat we mogen besluiten dat dit een geslaagde (tweede) editie was waar we toch wagens gezien hebben die we anders zelden of nooit zien (SLR, Wiesmann, Farbio, Lamborghini, enkele Ferrari's, Ford GT, Viper, Delorean - met dank voor de spetterende verrassing, Lotus,...).

als medeorganisator van dit evenement kan ik dimitrie hierbij totaal geen ongelijk geven .
                                        We zijn een beetje het slachtoffer geworden van ons succes !!
                                        Letwel dat 95% van de deelnemers ons ongelooflijk bedankten voor deze dag , men vroeg terug voor herhaling .
                                        We zijn nog sterkter gemotiveerd , hebben uit onze foutjes , zegwel fout'JES' veel geleerd en kijken nu al uit naar de volgende editie .
                                        Geef eerlijk toe , wie beter kan om meer dan 600 wagens zonder problemen op zijn plaats te zetten zonder dat we opvoorhand 100% duidelijk weten wie er komt ( zelfs aldanniet bevestigd) mag zich gerust aanmelden en deze persoon zullen we betalen met een zeeeeer hoog loon . De vacature staat open , aanmelden bij geert.deconinck1@pandora.be

Comment

• het jammerste vanal vond ik toen mijn maat en ik net toekwamen bij het tankstation

jah, het is gedaan zu, geen foto's meer

daarvoor kwam ik kuist want vond dat vorig jaar ook een heel mooi aandenken en dit jaar was mijn auto terug anders dus ja

maar kom

hopelijk misschien volgend jaar!

Comment

Working...
                                          X