Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DREAM ON WHEELS oostrozebeke 31 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichten
    het jammerste vanal vond ik toen mijn maat en ik net toekwamen bij het tankstation

jah, het is gedaan zu, geen foto's meer

daarvoor kwam ik kuist want vond dat vorig jaar ook een heel mooi aandenken en dit jaar was mijn auto terug anders dus ja

maar kom

hopelijk misschien volgend jaar!

is inderdaad jammer , maar we MOETEN stoppen aan 500 fotos ( auto's en motoren inbegrepen ) ,want dat kost heelwat centen . De kader kost ook geld.
    Stond trouwens vermeld op de flyer " eerste 500 ontvangen gratis ingekaderde foto"
    Hopende op enig begrip daarvoor .
    Tipje voor volgend jaar : misschien wat vroeger komen .
    Ge mocht ook niet vergeten dat wij geen ingang vragen aan deelnemers en toeschouwers .
    De deelnemers krijgen danook nog frietjes met duitse braadworst ,ook gratis , weliswaar eerste 500.
    Ik kan u verzekeren dat deze dag een bom geld kost en een nuloperatie is .
    Voor ons telt de "kik " de wagens te mogen ontvangen en hen goed te verwennen .
    Wees eerlijk , dit vind je NERGENS !!!!!!
    Alléé vooruit we kijken al uit naar volgend jaar en doen ons best om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken .

groetjes , de kerstman

Comment

• ja, zu, maar deze van vorig jaar hangt hier ook uit, dus de tweede edetie erbij ging ook wel mooi zijn maar heb er wel begrip voor, anders ging ik terug naar huis geweest zijn

kwa uur waren we dit jaar zelfs nog vroeger dan vorig jaar maar het was er echt een heel groot verschil kwa drukte
      en ook zeker met die moto's...

vond het toch zeker de moeite en de vrouwtjes (van mij en mijn maat) hebben genoten van de gratis braadworst dus volgend jaar probeer ik zowiezo zeker terug te komen

Comment

• twas dus een geslaagde meeting !
        voor iedereen wel wat

voor herhaling vatbaar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
          Wat was haar antwoord dan wel?

Een DeLorean is officieel een Amerikaans automerk, maar ze werden gebouwd in Belfast (Noord-Ierland) omdat daar toen veel werkloosheid was en John DeLorean er goede voorwaarden én investeringskapitaal kreeg van de Engelse regering (onder leiding van Margaret Thatcher). Alle DeLoreans waren bedoeld voor de Amerikaanse markt en er waren (oorspronkelijk) geen plannen om de wagen in Europa te verkopen. ALLE DeLoreans in Europa zijn dus ingevoerde ...
          Ik vroeg of het een amerikaans merk was : ja zei ze , dus ik dacht dat ze ook ginder gebouwd werden, enkele seconden nadien zegt ze in ierland. Dus ik kon al niet meer volgen. Bij deze heb ik weer wat bijgeleerd.

ps: moet wel ambetant zijn om jullie wagens te poetsen , iedere vlekje zie je redelijk goed.

Comment

• kan e rmij iemand aan de gegevens helpen van die bodypainter die daar stond?

Vond het dit jaar beter als vorig jaar; eerste keer dat ik een ford T zien rijdne heb. Heb zelf geen foto´s genomen omdat ik op zo events meestal de toeschouwers wat storend vindt op de foto´s. Nu das voor jullie alleen maar beter, hoe meer hoe liever hé.

Tot volgend jaar dan es
            Last edited by ; 02/06/2009, 23:31.

Comment

• Was er voor de tweede maal bij en zal bij de derde ook bij zijn
              met nog meer Mustangs
              PS rondrit op zaterdag was ook goed en voor herhaling vatbaar.
              alleen die met de oranje Manta...

Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by ; 03/06/2009, 13:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                ps: moet wel ambetant zijn om jullie wagens te poetsen , iedere vlekje zie je redelijk goed.
                Das waar, maar als je met zo'n wagen rijd, MOET je er die "probleempjes" wel bijpakken ; tsja, voor één of andere reden zetten de mensen daar graag ne keer hun duim op ... ('t voelt nochtans hetzelfde aan als nen andere auto). Ik denk dat ik er de volgende keer een inox pompbak zal bijzetten met een bordje "ZO VOELT INOX AAN' ... Nu, zolang de mensen geen krassen maken met hun sjakos of zoiets, heb ik er weinig problemen mee.
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Das waar, maar als je met zo'n wagen rijd, MOET je er die "probleempjes" wel bijpakken ; tsja, voor één of andere reden zetten de mensen daar graag ne keer hun duim op ... ('t voelt nochtans hetzelfde aan als nen andere auto). Ik denk dat ik er de volgende keer een inox pompbak zal bijzetten met een bordje "ZO VOELT INOX AAN' ... Nu, zolang de mensen geen krassen maken met hun sjakos of zoiets, heb ik er weinig problemen mee.
                  hoe poets je die wagens?? gewoon zoals een andere met water en zeep? of moet die dan ook om de zoveel tijd een badje krijgen in inoxblink??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                    hoe poets je die wagens?? gewoon zoals een andere met water en zeep? of moet die dan ook om de zoveel tijd een badje krijgen in inoxblink??
                    Er zijn eigenaars die 'em poetsen met vanalles en nog wat, maar ik poets 'em gewoon met wat lauw water en een klein beetje waxmiddel (soms ook gewoon lauw water, afhankelijk van hoe lui ik ben die dag ...). Ik heb al vanalles horen zeggen hoe ik 'em moet kuisen (kuismiddel voor de pompbak, azijn, citroen tot zelfs bloem!!), maar ik hou het liefst van simpel water ....
                    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
                      Was er voor de tweede maal bij en zal bij de derde ook bij zijn
                      met nog meer Mustangs
                      PS rondrit op zaterdag was ook goed en voor herhaling vatbaar.
                      alleen die met de oranje Manta...

De foto's werken niet bij mij ....

Zijn er nog foto's van de rondrit van zaterdag?

Comment

Er zijn eigenaars die 'em poetsen met vanalles en nog wat, maar ik poets 'em gewoon met wat lauw water en een klein beetje waxmiddel (soms ook gewoon lauw water, afhankelijk van hoe lui ik ben die dag ...). Ik heb al vanalles horen zeggen hoe ik 'em moet kuisen (kuismiddel voor de pompbak, azijn, citroen tot zelfs bloem!!), maar ik hou het liefst van simpel water ....

BLOEM?????? dat in combinatie met water lijkt me maar een raar idee.

die foto´s werken bij mij ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                          BLOEM?????? dat in combinatie met water lijkt me maar een raar idee.

die foto´s werken bij mij ook niet
                          Ja, blijkbaar door de fijnheid van bloem komt de borsteling van het inox terug mooi uit. Ik heb het nog niet geprobeerd .... en ben het ook niet van plan!

Comment

Ja, blijkbaar door de fijnheid van bloem komt de borsteling van het inox terug mooi uit. Ik heb het nog niet geprobeerd .... en ben het ook niet van plan!
                            ene hoeveel gist moet er dan in

Comment

De foto's werken niet bij mij ....

Zijn er nog foto's van de rondrit van zaterdag?
                              En nu...
                              Foto's van de Delorean in actie heb ik niet
                              wel van op de parking
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Dus toch opgemerkt. En wij maar proberen onze bak zo stoer mogelijk te maken.

je had wel nog een beetje meer gas kunnen geven !!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk Berichten
                                  Het was een fijne meeting.
                                  Iets te weinig "supercars" naar mijn zin. Maar er was voor iedereen wel wat te zien.
                                  Alleen moesten we met veel moeite uit onze plaatsen wringen aangezien er enkele Amerikaanse bakken voor ons hadden gezet.
                                  Al bij al verder geen opmerkingen.
                                  Je hebt het wel snel gezien.
                                  ik heb geluk had, ze zijn 15min erna weg gegaan. kon dan ook door.
                                  zitten jullie in een club van BMW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
                                    Ik hoor hier en daar reacties over de plaats die de wagens hadden en dergelijke. Het was echt wel de bedoeling om de wagens zoveel mogelijk (ik zeg zoveel mogelijk want er waren ontzettend veel merken vertegenwoordigd) samen te zetten. Aanvankelijk lukte dat vrij goed. Alleen... als het vol staat, staat het vol en dan kan je niet anders dan de weinige gaatjes die er nog waren te benutten, en ja, ook het grasveld. Al een geluk dat we dat nog konden gebruiken. Het gevolg daarvan is natuurlijk dat de wagens van één merk niet meer allemaal samen staan maar verspreid geraken over het plein.
                                    We hadden meer wagens verwacht dan vorig jaar maar zo'n massale opkomst kon, denk ik, niemand vermoeden (we zijn daar natuurlijk heel blij om!!!).
                                    Aan de mensen die op een minder goede plaats stonden, onze excuses. Wij hopen op jullie begrip. Ik kan, in naam van iedereen van de organisatie, zeggen dat we onze uiterste best hebben gedaan om alle wagens netjes per merk op te stellen maar door overmacht werd dat, helaas, steeds moeilijker of zelfs onmogelijk.
                                    Niettegenstaande denk ik dat we mogen besluiten dat dit een geslaagde (tweede) editie was waar we toch wagens gezien hebben die we anders zelden of nooit zien (SLR, Wiesmann, Farbio, Lamborghini, enkele Ferrari's, Ford GT, Viper, Delorean - met dank voor de spetterende verrassing, Lotus,...).
                                    Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                    is inderdaad jammer , maar we MOETEN stoppen aan 500 fotos ( auto's en motoren inbegrepen ) ,want dat kost heelwat centen . De kader kost ook geld.
                                    Stond trouwens vermeld op de flyer " eerste 500 ontvangen gratis ingekaderde foto"
                                    Hopende op enig begrip daarvoor .
                                    Tipje voor volgend jaar : misschien wat vroeger komen .
                                    Ge mocht ook niet vergeten dat wij geen ingang vragen aan deelnemers en toeschouwers .
                                    De deelnemers krijgen danook nog frietjes met duitse braadworst ,ook gratis , weliswaar eerste 500.
                                    Ik kan u verzekeren dat deze dag een bom geld kost en een nuloperatie is .
                                    Voor ons telt de "kik " de wagens te mogen ontvangen en hen goed te verwennen .
                                    Wees eerlijk , dit vind je NERGENS !!!!!!
                                    Alléé vooruit we kijken al uit naar volgend jaar en doen ons best om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken .

groetjes , de kerstman
                                    Ook van mijn kant proficiat met de organisatie. Ik was vorig jaar langsgeweest en ook dit jaar toch besloten om even langs te komen. Een complexloze organisatie die er toch in slaagt om een mooi en gevarieerd wagenpark neer te poten. Voor elk wat wils en dit op een onbaatzuchtige en down-to-earth manier.

Ik had zondag al tegen mijn Subaru collega's de vraag gesteld: chapeau dat ze alles kosteloos houden voor de deelnemers. Ik ken nu toch wel het een en het ander van events, en met alle materialen die er stonden, begrijp ik wel dat het al een behoorlijk budget is die je moet ophoesten. Dit allemaal met hapjes, drankjes en kermis bekostigen is niet zo evident.

Hou het op deze complexloze en ontspannen manier en dan zal je zeker nog veel meer mensen bereiken. Uit die kleine foutjes kan je leren en volgende edities aanpassen en verbeteren! Nice work

Comment

• Dream on Wheels II

foto's --> http://dow2.autofoto.be <--

Comment

• lambo,
                                        bedankt voor de foto. via uw website.

Comment

• Ah was jij dat die foto's trok daar

Grtz

Comment

Working...
                                          X