Jippie, geen sneeuw!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Subaru Trackday 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenJippie, geen sneeuw!
En wat zeggen wij dan? Dankuwel ScoobySteve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk wens iedereen een aangename dag morgen en hopelijk kan ik enkele mooie fotos bewonderen. Helaas kan ik onmogelijk zelf aanwezig zijn, overdreven druk...
Komt zeker in orde hier. Vandaag al leuke dag gehad. En Denniske ontmoet!
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenEn wat zeggen wij dan? Dankuwel ScoobySteve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenLeuk dat je er aan denkt.
Komt zeker in orde hier. Vandaag al leuke dag gehad. En Denniske ontmoet!
Have fun allemaal morgen!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenJippie, geen sneeuw!
Neen, veel plezier morgen, jammer dat er in Holland ook iets te doen is anders waren er veel van hier er te zien!
Comment
-
-
heb uwe kappersbak zien staan toen we doorreden .
Alléja ik moest niets zeggen eigenlijk....
@Cyr: Een zeer aangename trackday en Ik heb van de rit genoten! Mijn vriendin is ook ineens ontmaagd geweest op vlak van "auto evenement" en ze vond het leuk Nog effe en ik krijg ze naar de nurburgring!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIdd, véél knapper dan die nieuwe Impreza's...
Zag er ideaal uit qua weersomstandigheden, laat het mediamateriaal maar aanrukken
Tevreden over de opkomst trouwens?
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenHet was echt wel een tof dagske. Een vohtoge baan 's morgens die helemaal opgedroogd was naar het einde toe. Alleen op het einde van de dag 2 karren in de fik gevlogen maar voor de rest is er niks gebeurd
Twee karren? Enkel die van Smekke, maar was niets erg. Servopomp die lekte en dat op hete motor had geen goed gevolg natuurlijk.
Op naar 2010!
Comment
Comment