Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Subaru Trackday 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Op naar 2010!
    Nog tijd zat om een gtt te zoeken dus, ik regel het

Comment

Tegen die tijd heb je er al vier gehad u kennende.

Wanneer ben je vertrokken? Heb je dan niet meer gezien.

Comment

Meer dan tevreden. Ik heb zelf niet geteld, maar er is mij gezegd dat er 250 Subaru's aanwezig waren. Rond de middag heb ik in ieder geval héél veel volk zien rondlopen.

Was eigenlijk ideaal. 's morgens verkennen zonder al te zot te doen met de vochtige baan en zo tempo opdrijven.

Twee karren? Enkel die van Smekke, maar was niets erg. Servopomp die lekte en dat op hete motor had geen goed gevolg natuurlijk.

Op naar 2010!
        Echt wel 2, 1 op het circuit en 1 bij het binnenkomen in de pits

Comment

De hoeveelste keer is het dat jij dat organiseert Cyr?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Dit was de 2de keer als ik mij niet vergis. Vorig jaar lag er wel sneeuw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Wat is dit?

Cool ding.
              Uitgebouwde Subaru Impreza WRX dacht ik...

Comment

Comment

Deze wou duidelijk mijn camera pikken! Zo dicht dat die kwam

Rest van de foto's: KLIK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    De hoeveelste keer is het dat jij dat organiseert Cyr?
                    Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                    Dit was de 2de keer als ik mij niet vergis. Vorig jaar lag er wel sneeuw
                    Zie ddk. Twee keer op papier, eerste keer in praktijk

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                    Uitgebouwde Subaru Impreza WRX dacht ik...
                    Jeps, met kit van Aerys.

Comment

Cyr, is die 22b te koop?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Cyr, is die 22b te koop?
                        Alles is te koop

Comment

Aha, daarvan dat er mij 1 voorbijstak op de E40 gisterenavond!

Grijze Scooby B22 (ofzo) op garageplaten

Comment

22B en een mica blauwe normaal. Grijs bestaan die niet

E40 kan best, hij komt van Erpe-Mere

Comment

22B en een mica blauwe normaal. Grijs bestaan die niet

E40 kan best, hij komt van Erpe-Mere
                              Dan was het een andere versie van een Impreza Was iets grijs-achtig en grote spoiler. Richting Brugge/Oostende.

Comment

Hoge spoiler? STI allicht dan.
                                Er reden wel wat Subaru's rond gisteren na 18u...

Daarvoor ook, maar dan allemaal geconcentreerd op één locatie

Comment

Deze wou duidelijk mijn camera pikken! Zo dicht dat die kwam

]

Rest van de foto's: KLIK

Zitten zeker enkele leuke fotos tussen!, geen mogelijkheid tot frontale shots?

Jammer dat ik er ook niet was om de FF meeting compleet te maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                    Zitten zeker enkele leuke fotos tussen!, geen mogelijkheid tot frontale shots?

Jammer dat ik er ook niet was om de FF meeting compleet te maken

Frontale shots met 24-105mm?

De eerste keer dat ik de 24-105 is echt test.... Scherp, mooie kleur en goed contrast (de foto's hebben in mijn ogen niets van opscherping of saturatie gedoe nodig, juist misschien wat beter belichten door mezelf). Niet alleen een praktisch maar ook een goede lens! Juist voor circuit gebruik mist hij mm.

Comment

Frontale shots met 24-105mm?

De eerste keer dat ik de 24-105 is echt test.... Scherp, mooie kleur en goed contrast (de foto's hebben in mijn ogen niets van opscherping of saturatie gedoe nodig, juist misschien wat beter belichten door mezelf). Niet alleen een praktisch maar ook een goede lens! Juist voor circuit gebruik mist hij mm.
                                      Dacht dat je meer tele had, my bad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        Dacht dat je meer tele had, my bad...
                                        heb ik gewisseld met de 24-105 omdat ik hem maar enkele keren per jaar buitenhaalde

Comment

• Bon ben ook nog eens achter een pc geraakt

kvond 't een zeer aangename trackday Cyr!! Mijn complimenten voor de organisatie!
                                          Gelukkig hadden we dit jaar wat meer geluk met 't weer
                                          Ik kijk al uit naar de volgende editie!! Hopelijk is die racetech dan wel wat betrouwbaarder...

Ik doe m'n best om m'n foto's tegen eind deze week te verwerken maar kzit momenteel met nogal een enorme achterstand qua foto's dus 't zal wel niet voor vrijdag of zaterdag zijn normaal...

Maar hier zijn wel al 3 teasers

Comment

Working...
                                          X