Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Subaru Trackday 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenMeer dan tevreden. Ik heb zelf niet geteld, maar er is mij gezegd dat er 250 Subaru's aanwezig waren. Rond de middag heb ik in ieder geval héél veel volk zien rondlopen.
Was eigenlijk ideaal. 's morgens verkennen zonder al te zot te doen met de vochtige baan en zo tempo opdrijven.
Twee karren? Enkel die van Smekke, maar was niets erg. Servopomp die lekte en dat op hete motor had geen goed gevolg natuurlijk.
Op naar 2010!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat is dit?
Cool ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe hoeveelste keer is het dat jij dat organiseert Cyr?Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenDit was de 2de keer als ik mij niet vergis. Vorig jaar lag er wel sneeuw
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenUitgebouwde Subaru Impreza WRX dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenCyr, is die 22b te koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten22B en een mica blauwe normaal. Grijs bestaan die niet
E40 kan best, hij komt van Erpe-Mere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
Zitten zeker enkele leuke fotos tussen!, geen mogelijkheid tot frontale shots?
Jammer dat ik er ook niet was om de FF meeting compleet te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenZitten zeker enkele leuke fotos tussen!, geen mogelijkheid tot frontale shots?
Jammer dat ik er ook niet was om de FF meeting compleet te maken
Frontale shots met 24-105mm?
De eerste keer dat ik de 24-105 is echt test.... Scherp, mooie kleur en goed contrast (de foto's hebben in mijn ogen niets van opscherping of saturatie gedoe nodig, juist misschien wat beter belichten door mezelf). Niet alleen een praktisch maar ook een goede lens! Juist voor circuit gebruik mist hij mm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenFrontale shots met 24-105mm?
De eerste keer dat ik de 24-105 is echt test.... Scherp, mooie kleur en goed contrast (de foto's hebben in mijn ogen niets van opscherping of saturatie gedoe nodig, juist misschien wat beter belichten door mezelf). Niet alleen een praktisch maar ook een goede lens! Juist voor circuit gebruik mist hij mm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenDacht dat je meer tele had, my bad...
Comment
-
Bon ben ook nog eens achter een pc geraakt
kvond 't een zeer aangename trackday Cyr!! Mijn complimenten voor de organisatie!
Gelukkig hadden we dit jaar wat meer geluk met 't weer
Ik kijk al uit naar de volgende editie!! Hopelijk is die racetech dan wel wat betrouwbaarder...
Ik doe m'n best om m'n foto's tegen eind deze week te verwerken maar kzit momenteel met nogal een enorme achterstand qua foto's dus 't zal wel niet voor vrijdag of zaterdag zijn normaal...
Maar hier zijn wel al 3 teasers
Comment
Comment