Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden FRANCORCHAMPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Hmmm, zou 'k niet direct weten. Als je dat wil doen, en maar één keer betalen, dan zou je beter op voorhand Andy & Hanne verwittigen. Geen idee of ze 't toestaan, maar ze zijn zeer soepel en ze doen altijd hun best om iedereen zoveel mogelijk tevreden te stellen...
    als 't echt poeierdroog is,
    mag de Morgan mee,
    'k zal al eens mailen op voorhand

Comment

Normaal gezien ben ik er ook

Comment

droog, mss licht bewolkt
        Alle hotels in Brussel. Beste selectie van hotels in Brussel met beoordelingen en kaarten. Reserveer vooraf en bespaar.

Comment

Ik zal er dus zijn en Flupke73, wie nog ?

Comment

Wannes in de namiddag (Corvette), Tomas (zwarte E36 M3 berline), Chris & Sonja (Martini 944) en Olivier (206 RC), zijn degene waar ik nog weet van heb en die hier ook lid zijn.

Comment

Ik ben er ook met de CSL Té mooi weer om thuis te blijven

Als er zijn die een circuitdoopke willen, ik ben er gans de namiddag en vraag 50 euro voor een stint van +/- 20 minuten

Comment

Weer een mooi dagje beleefd

Serieus onder de indruk van dit circuit : hier heb je een pak meer lef (en vertrouwen in jezelf en je wagen) nodig door de veel hogere snelheden.

Prettige kennismaking ook met Flupke en zijn coole Morgan

Ook dank aan Steven voor het copilootschap, bandendrukcontroleur, laptimer en cameraman

Comment

was een superdag!!! de vette voelt zich daar als een vis in het water

die aanstorm naar die raidallion man man ..adrenaline

en maar door 2 karren ingehaald gedurende 15 rondjes... die mosler en die porsche met zijn gele lichtenmaar dat is zeker geen schande

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    die aanstorm naar die raidillion man man ..adrenaline
                    En dan de klop als ge ineens de berg op vliegt.
                    En zo aan tig km per uur naar beneden duiken langs de betonnen muur, da geeft wel iets he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      En dan de klop als ge ineens de berg op vliegt.
                      En zo aan tig km per uur naar beneden duiken langs de betonnen muur, da geeft wel iets he
                      Zeg dat wel

Die bochten in de afdaling vond ik toch wel de moeilijkste, was redelijk op de limiet van mijn banden.

Ze waren al redelijk versleten, maar nu zijn ze eraan : gisteren 850 km gereden waarvan een dikke 300km op circuit

Comment

't Was zalig gisteren, schitterend weer en een circuit om "U" tegen te zeggen, bedankt voor de zitjes Dirk, schitterende kar die C2S

Hetgeen het meest blijven hangen is zijn uw PCCB's daar in spa, zo laat en zo hard remmen, niet normaal!

Comment

prachtig weer
                          prachtig circuit
                          leuke wagens
                          en toffe mensen
                          wat kan ne mens meer willen

Wannes: uwe setup is blijkbaar voor verbetering vatbaar, gelukkig uw rijkunsten niet,
                          anders zat ik hier niet te tippen: chapeau maat!!!! zo vlammen met die kar

niet altijd gemakkelijk de op één na traagste op de baan te zijn,
                          maar me zeer goed geamuseerd
                          10 keer meer met de Morgan dan met de MINI

TuurBo : dat remmen voor de kleine chicane: amaai zeg
                          en merciekes voor de gentillesse op de baan

Comment

Iemand foto's van de Mosler?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Meest indrukwekkende kar gisteren

Dat ding ging mij telkens voorbij alsof ik stil stond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                TuurBo : dat remmen voor de kleine chicane: amaai zeg
                                en merciekes voor de gentillesse op de baan
                                No prob, ik wacht liever wat langer om in te halen, dan toeren uit te halen

Comment

Den Tuur gebruikt de volle 100% van de remkracht en -uithouding van z'n PCCB's, rijdt z'n banden helemaal op ... me dunkt dat je er volledig aan verslingerd geraakt, Tuur. Is nice.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    No prob, ik wacht liever wat langer om in te halen, dan toeren uit te halen
                                    Goed gedacht, immers als tragere auto is het verdomme niet makkelijk om zo te rijden dat je snellere rijders niet stoort én ook nog zelf een beetje fun beleeft eraan en een snelle ronde kan proberen rijden. Sommigen met snelle karren verwachten dat, "ha da's klein grut, allez hup opzij", en dan kan het soms 'es stressen worden. Ben in Zolder al een paar keer bijna van de baan geduwd door sneller (race)materiaal bij 't remmen naar een bocht toe, omdat die andere piloten vonden dan ik maar van 't gas af moest gaan en mijn ronde opgeven voor hen.

En Zolder is dan nog een traag circuit, i mean, het verschil in rondentijden met (veel) snellere karren is niet zo gigantisch groot. Francorchamps is andere koek... en ik ga dan nog 'es met de Britten van BAT ook dat is allemaal snel materiaal, daar zit geen "semi" grut tussen (niet lelijk bedoeld). 'k Ga afzien, zondag.

Ik hoop een 3:10 te draaien, al vrees ik dat ik eerder rond de 3:15 zal blijven steken.

Comment

Dju, wat ik (een beetje) had gevreesd lijkt waar te gaan worden : slecht weer schuift op in de verkeerde richting op de kalender. Wij gaan zondag geen al te best weer hebben. Nu, van mij mag het 's namiddags zeker regenen, dat maakt het des te leuker, maar anderzijds zou 'k toch ook graag een dag als gisteren hebben gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        enigste 'vindbare' foto's tot nog toe, incl. Mosler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          enigste 'vindbare' foto's tot nog toe, incl. Mosler
                                          http://www.flickr.com/photos/skylimi...en/2009/03/18/
                                          Thx, vet

Volgende week donderdag normaal terug training op Zolder

Comment

Working...
                                          X